شکسته شدن قوانین قرنطینه از سوی همسر نتانیاهو

کدخبر: ۳۶۵۹۷۸
همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل دعوت از آرایشگرش به محل زندگی رسمی‌اش پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های مربوط به قرنطینه سراسری را نقض کرد.
شکسته شدن قوانین قرنطینه از سوی همسر نتانیاهو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد، این رویداد نخستین بار از سوی یدیعوت آحارانوت افشا شد که جدیدترین نقض قوانین قرنطینه از سوی مقام‌های رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود و انتقادهای زیادی را در پی داشته که آنها اعتماد عمومی را به دولت تضعیف می‌کنند.

سارا نتانیاهو، همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آرایشگرش دعوت کرده بود تا به محل سکونت رسمی‌اش برود تا او را برای حضور در یک ویدئو در حمایت از استفاده از ماسک آرایش و آماده کند.

این روزنامه گزارش کرد در حالی همسر نتانیاهو دست به چنین کاری زده که آرایشگاه‌ها و سلمانی‌ها در بخشی از قرنطینه سراسری در سرزمین‌های اشغالی یک ماه است که در تعطیلی به سر می‌برند و حضور افراد به جز اعضای خانواده در منزل ممنوع است مگر به دلایل پزشکی.

نتانیاهو مدت‌هاست که بابت داشتن یک زندگی لوکس با انتقادهای شدیدی روبروست. پیشتر، همسر وی بابت استفاده از بیت المال به پرداخت جریمه هزاران دلاری متهم شده بود.

در بیانیه رسمی در واکنش به این گزارش خبری از سوی یدیعوت آحارانوت آمده که سارا نتانیاهو قطعا از تمامی قوانین مقابله با کروناویروس تبعیت می‌کند که شامل ماندن در خانه و استفاده از ماسک در محل اقامت رسمی می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است،‌ برای ضبط این برنامه هم، آرایشگر سارا نتانیاهو و خودش هر دو دستکش و ماسک داشتند و همسر نخست وزیر اسرائیل از آرایشگرش خواسته بود تا از صحبت کردن با وی پرهیز کند.

بر اساس قوانین مقابله با کرونا، افراد عادی در صورت عدم رعایت باید ۱۵۰ دلار جریمه پرداخت کنند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی محدودیت‌های قرنطینه را برای یک هفته دیگر تمدید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید