ستاد انتخاباتی ترامپ خواستار به تعویق افتادن مناظره بعدی شد/شانس ترامپ برای پیروزی کاهش یافت؟

کدخبر: ۳۶۶۲۷۲
ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ پس از مخالفت با برگزاری مناظره بعدی به صورت مجازی، خواستار به تعویق افتادن این مناظره شده است.
ستاد انتخاباتی ترامپ خواستار به تعویق افتادن مناظره بعدی شد/شانس ترامپ برای پیروزی کاهش یافت؟

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ از کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری خواسته است تا زمان برگزاری دو مناظره بعدی را یک هفته به تاخیر بیندازد تا این دو مناظره نیز به صورت حضوری برگزار شود.

بر اساس این گزارش ترامپ و ستاد انتخاباتی اش از تصمیم کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری برای برگزاری مناظره هفته آینده به صورت مجازی به شدت ناراحت و خشمگین هستند و خواستار به تعویق افتادن این مناظره شده اند.

ستاد انتخاباتی ترامپ خواستار به تعویق افتادن مناظره بعدی شد/بایدن مخالفت کرد

این در حالی است که ترامپ اخیرا از بیمارستان نظامی والتر رید که به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در آن بستری شده بود، به کاخ سفید بازگشته است.

ترامپ گفته است که وقتش را برای شرکت در یک مناظره مجازی تلف نمی کند. این مناظره قرار است 15 اکتبر یعنی 6 روز دیگر برگزار شود. مناظره سوم نیز 22 اکتبر برگزار خواهد شد.

ستاد انتخاباتی ترامپ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا تنها به شرطی در مناظره بعدی شرکت خواهد کرد که زمان آن یک هفته به تعویق بیفتد.

بیل استیپین مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ در این باره گفت: همان طور که ترامپ گفته است، یک مناظره مجازی شکل نخواهد گرفت و مناظره مجازی یک هدیه بزرگ برای بایدن خواهد بود. رای دهندگان باید این فرصت را داشته باشند تا به طور مستقیم سابقه 47 ساله شکست خورده بایدن را به چالش بکشند. ما با برگزاری مناظره به صورت حضوری در روزهای 22 و 29 اکتبر موافق خواهیم بود.

ستاد انتخاباتی ترامپ گفته است که کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری برای تغییر شکل مناظره و برگزاری آن به صورت مجازی، با آنها مشورت نکرده است.

استپین در ادامه کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری را به حمایت و دفاع از بایدن متهم کرده است.

این در حالی است که ستاد انتخاباتی جو بایدن با پیشنهاد ستاد تبلیغاتی ترامپ برای به تاخیر افتادن یک هفته ای مناظره انتخاباتی مخالفت کرده است.

ستاد انتخاباتی بایدن اعلام کرد: رئیس جمهور شانس خود را در مناظره هفته بعد به شدت پایین آورده است، آن هم پس از مخالفت با شرکت در مناظره مجازی. این دونالد ترامپ نیست که زمان مناظره را تعیین می کند، کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری این وظیفه را بر عهده دارد. ما در ماه ژوئن، 3 روز را برای برگزاری مناظره ها قبول کردیم یعنی 15 و 22 و 29 اکتبر. رفتارهای غیرمنطقی ترامپ به او اجازه نمی دهد تا زمان برگزاری مناظره را تغییر دهد. ما منتظر شرکت در مناظره نهایی هستیم، مطابق برنامه در روز 2 اکتبر، مساله ای که حداقل در 40 سال گذشته در خصوص مناظره ها انجام شده است. ترامپ می تواند شرکت کند یا بار دیگر مخالفت کند و حضور نیابد. این انتخاب او است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید