‍ واکنش تند یک نماینده مجلس به سریال تلویزیونی ایلدا

کدخبر: ۳۶۶۵۹۵
عذرخواهی کارگردان سریال ایلدا و توقف پخش آن خواست عمومی مردم از صدا و سیما است .
‍ واکنش تند یک نماینده مجلس به سریال تلویزیونی ایلدا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، علی اکبر بسطامی، در واکنشی تند از کارگردان سریال "ایلدا" که هم اکنون در شبکه اول سیما پخش می شود خواست ضمن عذرخواهی از مردم استان ایلام، نسبت به توقف فوری آن اقدام شود. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم اظهار داشت: مردم مرزدار استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جان و مال خویش را فدای دفاع از خاک این کشور نمودند و شایسته نیست امروز افرادی بدون اینکه زحمت اندکی تحقیق و کنکاش به خود داده، با تحریف تاریخ پرافتخار و سراسر غرور آفرین مردم این دیار، با احساسات و عواطف آنان بازی شود. 

بسطامی خاطر نشان کرد: با بررسی های به عمل آمده و تحلیل های دریافتی از اهالی فرهنگ و هنر استان، پیام این سریال نمی تواند در راستای وحدت و معرفی دوران پرافتخار دفاع مقدس، فرهنگ و تاریخ مردم استان ایلام باشد.

او تاکید کرد: ادامه پخش این سریال به هیچ وجه به صلاح نبوده و توقف پخش فوری که به حق مطالبه جدی اهالی فرهنگ و هنر، رزمندان دوران دفاع مقدس و مردمان غیور و مرزدار استان ایلام است، را خواستارم.  

عضو ناظر بر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت کشور اضافه کرد: در شرایطی که جامعه نیازمند تولید محتوای وحدت بخش و پرهیز از رفتارهای تنشی است، اقدام شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی مورد پذیرش نیست. 

وی افزود: مسئولان صدا و سیما بایستی بدانند که اجازه ساخت فیلم و سریال با موضوع دفاع مقدس،  فرهنگ و تاریخ هر منطقه، نیازمند تحقیق، آگاهی و دانش بالا است که متاسفانه این مسئله از سوی کارگردان سریال سراسر کذب ایلدا به کلی نادیده گرفته شده است. 

بسطامی به فعالان فرهنگی و هنری استان قول داد در اسرع وقت از طریق قانونی و استفاده از ظرفیت های مجلس پیگیر این موضوع خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید