اسرائیل مسئول کشتار جمعی در منطقه از نظر رئیس جمهوری خودخوانده در قره‌باغ

کدخبر: ۳۶۶۶۴۳
رئیس دولت خودخوانده منطقه قره‌باغ که از حمایت ارمنستان برخوردار است، اعلام کرد، مقامات اسرائیلی که به جمهوری آذربایجان سلاح‌های تهاجمی می‌دهند، مسئول کشتار جمعی در این منطقه هستند.
اسرائیل مسئول کشتار جمعی در منطقه از نظر رئیس جمهوری خودخوانده در قره‌باغ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، روسیا الیوم گزارش داد، آراییک هاروتیونیان، رئیس جمهوری خودخوانده آرتساخ در قره‌باغ در نشستی خبری در پاسخ به این ادعای مقامات رژیم صهیونیستی که اعلام کرده بودند از استفاده جمهوری آذربایجان از پهپهادهای این رژیم در حملات و بمباران مناطق مسکونی خبر ندارند، گفت: در جریان جنگ آوریل (درگیری‌هایی که سال ۲۰۱۶ رخ داد)، مقامات اسرائیلی می‌دانستند که تسلیحاتی که به جمهوری آذربایجان صادر کرده‌اند برای اهداف دفاعی استفاده نمی‌شود بلکه برای عملیات حمله مورد استفاده قرار می‌گیرند. دلیل اطلاعشان نیز این است که مجموعه‌ای از متخصصانی که از اسرائیل آمده بودند، این تسلیحات را عملیاتی کردند. بنابراین این اظهارات اسرائیلی‌ها برای مسخره کردن مردم است.

وی افزود: البته اسرائیل این را می‌داند و همچنان به تهیه سلاح ادامه می‌دهد. مقامات اسرائیلی که خود از یک نسل کشی جان سالم به در برده‌اند، مسئول این نسل کشی هستند.

هاروتیونیان گفت: اقدامات رهبری اسرائیل ثابت می‌کند که ارزش‌های انسانی و الهی در جهان به خاطر پول نقض می‌شود.

وی گفت: نه تنها مقامات اسرائیلی بلکه کشورهای دیگر نیز از همه آنچه اتفاق می‌افتد، خبر دارند و اسرائیل همچنان به جمهوری آذربایجان سلاح می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید