سکوت فردوسی پور درباره حذف «نود» شکست + ویدئو

کدخبر: ۳۶۶۷۳۷
در حاشیه دریافت جایزه دستاورد فارغ التحصیلان در مراسم آنلاین انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف عادل فردوسی پور گفت: بدون هیچ دلیل موجهی من رو گذاشتند کنار!
سکوت فردوسی پور درباره حذف «نود» شکست + ویدئو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، عادل فردوسی پور در این مراسم که به صورت انلاین برگزار شد، با بیان خاطره ای از خود و شاگردانش، تاکید کرد: همیشه سر کلاس‌هایم گفته‌ام و بچه‌های صنایع می‌توانند شهادت بدهند که سعی کردم و تاکید داشتم که «آقایان و خانم‌ها» از ایران نروید و مملکت را ترک نکنید؛ اینجا مثل تمام عزیزانی که ماندند و موجب افتخار ما هستند، بمانید. تلاش کنید و بجنگید تا مملکت خودمان را بسازیم؛ همیشه این موضوع را گفته‌ام.

او یادآور شد: بهمن ماه ۹۷ که ترم جدید دانشگاه شروع شد، این موضوع را مطرح کردم و به بچه‌ها گفتم اگر هم می‌روید، زود برگردید و ماندگار نشوید. اصلا چرا می‌روید؟

این مجری محبوب با اشاره به کنار گذاشته شدن و گرفتن برنامه ۹۰ از او، عنوان کرد: اسفندماه۹۷ بدون هیچ توضیح و دلیل موجه من را کنار گذاشتند. وقتی عید شد و به اولین کلاسم در فروردین‌ماه ۹۸ رفتم، بچه‌ها گفتند: «استاد! شما که می‌گفتید بمانید و مملکت را بسازید، شما بیش از ۲۰ سال ماندی و برنامه داشتی، چه اتفاقی افتاد و الان چه حرفی می‌زنید؟» واقعا در آن زمان هیچ جوابی برای بچه‌های کلاسم نداشتم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید