کشف مواد منفجره در کنار مزار ابومهدی المهندس توسط حشد الشعبی

کدخبر: ۳۶۶۹۸۱
سازمان الحشد الشعبی عراق دوشنبه شب در بیانیه‌ای از کشف ۱۰ چاشنی انفجاری گلوله‌های خمپاره در نزدیکی مزار شهید ابومهدی المهندس در شهر نجف خبر داد.
کشف مواد منفجره در کنار مزار ابومهدی المهندس توسط حشد الشعبی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در بیانیه الحشد الشعبی آمده است: تیپ دوم الحشد الشعبی به همراه نیروهای امنیتی ۱۰ چاشنی انفجاری گلوله های خمپاره را در نزدیکی مزار شهید ابومهدی المهندس در وادی السلام نجف کشف کردند.

بر اساس این گزارش، تحقیقات در خصوص منشأ این چاشنی‌های انفجاری که احتمالا برای ساخت بسته‌های انفجاری استفاده می شود، ادامه دارد.

سازمان بسیج مردمی عراق در ادامه تأکید کرده است که مزار شهید ابومهدی المهندس با حضور نیروهای امنیتی الحشد الشعبی در امنیت کامل است.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) به شهادت رسیدند.

پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا در استان الانبار عراق شلیک کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید