پشت پرده صلح امارات با اسرائیل لو رفت/ انور قرقاش: به ناسپاسی های فلسطینی‌ها عادت کرده‌ایم

کدخبر: ۳۶۷۲۰۹
در حالی که امارات به آرمان‌های فلسطین پشت کرده، انورقرقاش در واکنش به اظهارات سفیر فلسطین در پاریس مدعی شد که ابوظبی ناسپاسی‌های زیادی از فلسطینی‌ها دیده است!
پشت پرده صلح امارات با اسرائیل لو رفت/ انور قرقاش: به ناسپاسی های فلسطینی‌ها عادت کرده‌ایم
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات در پیامی توئیتری نوشت: از سخنان سفیر فلسطین در پاریس و رفتار ناسپاس او در قبال امارات تعجب نکردم؛ ما به این بی وفایی‌ها و ناسپاسی‌ها عادت داریم، اما با برنامه‌ها و استدلال‌های خود به جلو حرکت می‌کنیم.
 
بنابر گزارش روسیا الیوم، سلمان الهرفی سفیر فلسطین در پاریس دیروز دوشنبه در مصاحبه با یک شبکه رادیویی عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را تقبیح و این عادی سازی را یک اقدام مجانی توصیف کرد.
 
سلمان الهرفی گفت: آیا طرح صلح عربی فقط یک مانور و تبلیغ بود یا اینکه قرار بود به نزاع عربی اسرائیلی پایان دهد؟
 
سفیر فلسطین تاکید کرد که اعلام تواق عادی سازی جزئی از معامله قرن و به دستور مکتوب دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است؛ درحالیکه سیاست‌های آمریکا به قدری گستاخانه است که این کشور‌ها باید از آن شرمسار باشند.
 
وی اضافه کرد: جراد کوشنر فرستاده ترامپ می‌خواهد که ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود و به دنبال صلح نیست. امارات و بحرین نیز در قالب معامله قرن که هیچ یک از معیار‌های صلح در آن وجود ندارد، به ترامپ کمک می‌کنند.
 
سلمان الهرفی در پایان گفت: گویی این دو کشور در کنار اسرائیل و آمریکا به دشمنی فلسطینی‌ها و مردم عرب برخاسته اند.
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید