بی حجابان در فضای مجازی به پلیس امنیت احضار می‌شوند

کدخبر: ۳۶۸۲۹۸
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران گفت:در فضای مجازی کسانی که حجاب را رعایت نکنند به پلیس فراخوانده می‌شوند.
 بی حجابان در فضای مجازی به پلیس امنیت احضار می‌شوند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر با اشاره به وظایف پلیس امنیت اخلاقی گفت:در چهار محور فعالیت داریم که در وهله‌ی اول بحث پیشگیری در محیط‌های اجتماعی است و برنامه‌ها در این راستاست.

وی ادامه داد: محور دیگر گشت‌های انتظامی و ایجابی است که ابتدا به افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند و آن‌ها را برای مشاوره به مراکز پلیس انتقال می‌دهند. محور سوم طرح ناظر یک است و به افرادی که در خودرو حجاب را رعایت نمی‌کند با ارسال پیامک تذکر داده می‌شود.

پلیس امنیت: کسانی که در فضای مجازی ‌حجاب‌ را رعایت نکنند، احضار می‌شوند

وی افزود:محور چهارم طرح ناظر ۲ بوده و برای اماکن و صنوف است که تذکر‌های لازم به آن‌ها داده می‌شود، این موارد و اقدامات برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است و در این راستا اقدام می‌کنیم و گام بر می‌داریم.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: در فضای مجازی هم کسانی که ناخواسته حجاب را رعایت نکنند به پلیس فراخوانده می‌شوند و در بیشتر موارد بعد از تذکر پلیس به این افراد دیگر این اقدام خود را در فضای مجازی تکرار نمی‌کنند.

وی در پایان گفت:کسانی هم که مجرم هستند و با تشکیل باند اقدام به فساد می‌کنند آن‌ها را زیر نظر داریم و اقدامات لازم را در خصوص آن‌ها انجام می‌دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید