جو نیویورک در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امنیتی شد

کدخبر: ۳۶۸۴۹۸
پلیس نیویورک با توجه به جنجال برانگیز بودن این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و احتمال بروز حوادث امنیتی از افزایش حضور نیروهای پلیس از هشت روز پیش از انتخابات ۲۰۲۰ خبر داد.
جو نیویورک در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امنیتی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ترنس مونهان فرمانده پلیس نیویورک روز سه شنبه به وقت محلی در کنفرانس خبری اعلام کرد که پلیس هیچ تهدید شناخته شده‌ای برای ایجاد اخلال در انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) مشاهده نکرده است اما با این وجود پلیس آماده است تا هرگونه خشونت احتمالی را حل کند.

مونهان افزود: شکی نیست که این انتخابات نسبت به سال های گذشته جنجال برانگیز خواهد بود برای همین طرح ما آمادگی در برابر هرگونه حادثه است.

رییس پلیس نیویورک خاطر نشان کرد که از تاریخ ۲۶ اکتبر (۵ آبان) صدها نیروی پلیس اضافی در سطح شهر مستقر خواهند شد و اگر کسی تلاش کند در شرکت مردم در انتخابات تداخل کند اقدام خواهیم کرد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا سومین و آخرین مناظره انتخاباتی ترامپ نامزد جمهوریخواهان و بایدن نامزد دموکرات ها قرار است بامداد جمعه آینده به وقت تهران برگزار شود.

کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا از بیم احتمال تکرار قانون گریزی‌های غم انگیز مناظره اول که موجب شد مقامات ارشد این کشور مضحکه جهانی شوند، میکروفون را تحت کنترل بگیرد.

به دنبال اختلال مکرر ترامپ در مناظره نخست که بارها سخنان بایدن را قطع و بر خلاف قواعد مناظره اظهار نظر کرد، کمیسیون مناظره‌های ریاست جمهوری آمریکا دوشنبه شب اعلام کرد میکروفون‌های ترامپ و بایدن را در غیر زمان پاسخگویی قطع خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید