انتقادات تند نمکی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ با همین وضعیت پیش برویم ته رودخانه باید جنازه جمع کنیم

کدخبر: ۳۶۸۵۸۵
وزیر بهداشت گفت: با شرایط فعلی نمی‌شود اپیدمی کرونا را جمع کرد. اگر این بال شکسته ما را ترمیم نکنند، اپیدمی در این مملکت جمع نمی‌شود و ما ته رودخانه باید جنازه جمع کنیم.»
 انتقادات تند نمکی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ با همین وضعیت پیش برویم ته رودخانه باید جنازه جمع کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سعید نمکی وزیر بهداشت: «چند وقت است که التماس می‌کنیم اما کدام‌یک از پروازهای ما منطبق با پروتکل‌های بهداشتی است؟ کدام‌یک از اتوبوس‌های ما منطبق با اصول پروتکل‌های بهداشتی است؟

 در تهران اعلام کرده‌ایم که داخل شهر منبع توسعه ویروس است که با جهش‌هایی که ویروس پیدا کرده، قدرت سرایتش ۱۰ برابر شده است. گفتند تا پایان اردیبهشت اتوبوس اضافه می‌شود اما یک اتوبوس هم اضافه نشد. نمی‌دانم چه کسی باید اینها را حل کند.

نمکی

 کجای دنیا وزیر بهداشت و پرسنل بهداشت و درمان دارند التماس می‌کنند.» «در کشورهایی که در جمع کردن اپیدمی توفیق حاصل کردند، وزیر بهداشت می‌نویسد و می‌خواهد و همه مکلف به اجرا هستند. اینجا وزیر بهداشت تمنا می‌کند، خواهش می‌کند و زانو می‌زند، اما کسی گوش نمی‌دهد.»  

 «اعلام شد که هرکس ماسک نزند، جریمه می‌شود. من در سه، چهار روز قبل در خیابان تماشا کردم که ۴۰ درصد از افرادی که در اتوبوس بودند ماسک نزده بودند، آیا می‌توان به این صورت عفونت جمع کرد؟ در ستاد ملی تقاضا کردیم که هر کس ماسک نزد، جریمه کنید، اما بروید آمار بگیرید که چند نفر را جریمه کردند.

 گفتیم جاده ببندید، چند جاده را بستند؟ این‌طور که نمی‌شود اپیدمی جمع کرد. اگر این بال شکسته ما را ترمیم نکنند، اپیدمی در این مملکت جمع نمی‌شود و ما ته رودخانه باید جنازه جمع کنیم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید