بازداشت ۴ دلال بزرگ ارز در فضای مجازی

کدخبر: ۳۶۸۶۰۴
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از بازداشت چهار دلال بزرگ ارز در فضای مجازی خبر داد و گفت: دستگیری اعضای این باند تأثیر فاحشی بر کاهش تقاضای معاملات فردایی و ریزش محسوس قیمت طلا و سکه داشته است.
بازداشت ۴ دلال بزرگ ارز در فضای مجازی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر بازداشت چهار دلال ارزی در تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در رصدهای اطلاعاتی در فضای مجازی، مشخص شد که چهار نفر از کاربران فضای مجازی با فعالیتهای ارزی در فضای مجازی نقش عمده‌ای در تعیین قیمت وگرانی‌ها و نوسانات قیمت ارز دارند که شناسایی و بازداشت آنها در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این گروه‌ها با تأسیس اتاقهایی در فضای مجازی در حوزه معاملات فردایی و کاغذی طلای آب شده و نرخ‌دهی بازار فعالیت دارند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلیسی چهار فرد فعال در فضای مجازی شناسایی شدند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، هویت این افراد شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی هر چهار متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

بازداشت ۴ دلال بزرگ ارز در فضای مجازی

وی خاطرنشان کرد: علیرغم افزایش 10 دلاری انس جهانی طلا، دستگیری اعضای این باند تأثیر فاحشی بر کاهش تقاضای معاملات فردایی و ریزش محسوس قیمت طلا و سکه داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید