کدهای جریمه استفاده نکردن از ماسک برای رانندگان حمل و نقل عمومی

کدخبر: ۳۶۸۷۱۰
اقتصادنیوز : رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اعلام کدهای جریمه رانندگی برای رانندگانی که در ناوگان حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده نمی کنند، گفت: تا به الان بیش از ۱۱۲ هزار تذکر لسانی داده ایم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در برنامه انتهای الوند اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری خون جدیدی در رگ‌های ما جاری کرد و امیدواریم بتوانیم بیشتر از قبل به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی افزود: دشمن از راه‌های مختلف مثل محاصره‌های اقتصادی به فکر ضربه زدن به ما است اما این را هم بگوییم که دشمن همچنان چشم به امنیت درون کشور دارد.

سردار رحیمی گفت: از ۱۰ روز پیش به پلیس ابلاغ شد که به موضوع استفاده از ماسک در جامعه ورود کند که البته این ابلاغ به صورت پایلوت در تهران اجرا می‌شود. از ابتدای اجرای طرح تا کنون بیش از ۱۱۲ هزار مورد تذکر لسانی داشتیم و به ۱۴ هزار واحد صنفی تذکر دادیم.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: از یکی دو روز پیش کدهای اعلام جریمه برای رانندگانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند اعلام شد و البته این راهم یادآوری کنم که جریمه فقط برای حمل و نقل عمومی است نه خودروهای شخصی.

وی با اشاره به طرح‌های برخوردی پلیس با اراذل و اوباش گفت: کسی که بخواهد امنیت مردم و جامعه را به خطر اندازد به خط قرمزهای ما دست درازی کرده است و با او برخورد می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید