نتانیاهو: ترامپ یا بایدن فرقی ندارد؛ مهم حمایت از اسرائیل است/3 توافق مهم زیر سایه ترامپ

کدخبر: ۳۶۹۲۳۸
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تشکر از ترامپ گفت: هرکدام از دو حزب جمهوریخواه و دموکرات آمریکا برای رژیم اسرائیل مهم تلقی می‌شود.
نتانیاهو: ترامپ یا بایدن فرقی ندارد؛ مهم حمایت از اسرائیل است/3 توافق مهم زیر سایه ترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، طی سخنانی ضمن ابراز امیدواری از تداوم سیاست‌های کنونی ایالات متحده آمریکا در جهت توافقات صورت گرفته پیرامون عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با اسرائیل، اظهار کرد: قصد ندارم درباره انتخابات آمریکا و رئیس جمهور آینده این کشور پیش گویی کنم.

 

وی در ادامه اظهارات خود از حمایت‌های دونالد ترامپ، قدردانی کرد و گفت: من در گذشته اختلافاتی با دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا داشته ام، از این رو حمایت هر کدام از این دو حزب برای رژیم اسرائیل مهم تلقی می‌شود.

ترامپ بایدن

نتانیاهو با بیان این موضوع که این رژیم طی ۲۵ سال گذشته هیچگونه توافقی با دیگر کشور‌ها نداشته است، تا کید کرد: رژیم صهیونیستی در زیر سایه ریاست جمهوری فعلی آمریکا یعنی دونالد ترامپ، توانسته ۳ توافق را به امضا برساند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سفر یک هیئت از مقامات این رژیم به سودان طی روز‌های آتی خبر داد و گفت: این مقامات قصد دارند تا درباره زمینه‌های مختلف عادی سازی روابط به رایزنی بپردازند و امیدواریم کشور‌های بیشتری به لیست توافق با اسرائیل بپیوندند.

طی چند روز اخیر دولت سودان نیز توافقنامه عادی سازی روابط خود را با رژیم منحوس اسرائیل، را به امضا رسانده است و از سوی دیگر نیز خبر‌ها حاکی از آن است که دو کشور عربستان سعودی و قطر نیز قصد دارند تا به این توافق شوم دست یابند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید