هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان تهران وکرج

کدخبر: ۳۶۹۲۸۱
اقتصادنیوز: مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزسه شنبه ششم آبان تا پنجشنبه هشتم آبان، ۵ تا ۸ درجه کاهش دما در شمال شرق کشور خواهیم داشت، گفت: از فردا تا چهارشنبه ۴ تا ۶ درجه کاهش دما در سواحل خزر داریم.
هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان تهران وکرج
به گزارش اقتصادنیوز صادق ضیائیان در گفت‌وگو با  فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: از امروز تا پنجشنبه هشتم آبان در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

وی گفت: از سه شنبه ششم آبان تا پنج شنبه با توجه به افزایش شرایط پایداری و سکون نسبی امکان کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج وجود دارد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌رو در سواحل مرکزی و غربی خزر بارش پراکنده خواهیم داشت و این شرایط روز چهارشنبه هفتم آبان در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی حاکم خواهد بود.

ضیائیان بیان کرد: امروز در سواحل خزر دمای هوا ۲ تا ۴ درجه افزایش می‌یابد و از فردا تا چهارشنبه ۴ تا ۶ درجه کاهش دما در سواحل خزر داریم.

وی افزود: امروز و فردا دمای هوا در شمال شرق کشور ۴ تا ۶ درجه افزایش می یابد و سه شنبه ششم آبان تا پنجشنبه هشتم آبان، ۵ تا ۸ درجه کاهش دما در شمال شرق کشور خواهیم داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شمال و شرق هرمزگان وزش باد شدید با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود و غبار صبحگاهی خواهیم داشت، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۴ و ۱۳ درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۳۶ درجه بالای صفر و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۸ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۳ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید