مهاجری: ذوالنوری در قم به شیخ ساده لوح معروف است

کدخبر: ۳۶۹۳۸۹
فعال رسانه ای اصولگرا درباره توهین نمایندگان نسبت به رئیس‌جمهوری گفت: چنین اخلاقی را در نمایندگان نمی‌بینم که درصدد عذرخواهی از دولت برآیند.
مهاجری: ذوالنوری در قم به شیخ ساده لوح معروف است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با توصیه و تأکید رهبری مبنی بر تعامل با دولت و پرهیز از هتک حرمت و توهین گفت: هتک حرمت و اسائه ادب طبق فرموده رهبری حرام است، نمایندگان مجلس به ویژه کسانی که معمم و روحانی هستند قطعا در حوزه های علمیه این آموزه های اخلاقی را آموخته اند و عالمانه و عامدانه هتک حرمت می‌کنند، نمایندگان پای خود را از دایره تقوا بیرون گذاشته اند و عملا صلاحیت خود را برای ادامه نمایندگی مجلس از دست داده اند. 

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان از این به بعد در جهت تعامل با قوه مجریه پیش خواهند رفت؟ گفت: خیر؛ اینها سکوت نمی کنند. ما اصولگراها در چنین مواردی جسارت و لجاجت داریم که دستور رهبری را هم ملاحظه نمی کنیم و بعید نیست، مجددا چند صباح دیگر به طرق و روش دیگر چنین رفتارهایی تکرار شود. مگر در اوایل مجلس رهبری نفرمودند که این رفتارها خلاف است پس چرا آقای ذوالنوری که در قم معروف به شیخ ساده لوح است، مجددا در شب شهادت امام رضا با انتشار فایل تصویری چنین اظهاراتی را بیان کرد؟

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان افزود: چنین اخلاقی را در نمایندگان نمی‌بینم که درصدد عذر خواهی از دولت برآیند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید