هدیه مسموم مدیرکل محیط زیست به تهرانی‌ها

کدخبر: ۳۶۹۶۱۸
عضو شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح مجدد 6 کارخانه آلاینده سیمان در پایتخت گفت: به نظرم این موضوع هدیه مسموم مدیرکل محیط زیست به مردم تهران است.
 هدیه مسموم مدیرکل محیط زیست به تهرانی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهرداری درباره فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه اظهار داشت: شهرداری و سازمان محیط زیست باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعطیلی و جلوگیری از بهره‌برداری معادن شن، ماسه و سیمان در حریم تهران اقدام کند.

وی افزود: حدود 40 درصد از آلایندگی‌ها، مربوط به صنایع آلاینده‌های فعال در اطراف تهران است که در مواقع اضطراری این صنایع تعطیل می‌شوند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌ متأسفانه در هفته‌های گذشته با حضور رئیس سازمان محیط زیست تهران و شهرستان ری 6 کارخانه سیمان تهران که یکی از صنایع آلاینده است و از کار افتاده بود، مجددا افتتاح شد.

خلیل‌آبادی گفت:‌جای سوال دارد که اگر 40 درصد آلاینده شهر تهران مربوط به صنایع آ‌لاینده است مدیر کل محیط زیست تهران با چه توجیهی در آغاز فصل سرما و شیوع کرونا به مردم این هدیه مسموم را تقدیم کرده است.

وی گفت:‌ به حناچی شهردار تهران بر اساس ماده 60 قانون برنامه سوم توسعه شهرداری تذکر می‌دهم و هر چه سریع‌تر باید نسبت به تعطیلی و جلوگیری از بهره‌برداری معادن شن و ماسه و سیمان در محدوده و حریم تهران اقدام شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید