دستورات فرمانده کل ارتش برای امنیت مرزهای نزدیک به جنگ قره باغ

کدخبر: ۳۶۹۶۴۷
فرمانده کل ارتش در بازدید و بررسی وضعیت آمادگی پدافند هوایی، با تأکید بر حفظ امنیت مردم به ویژه مرزنشینان گفت: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمالغرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما دارای اهمیت ویژه است.
دستورات فرمانده کل ارتش برای امنیت مرزهای نزدیک به جنگ قره باغ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش اظهار کرد: احترام به تمامیت ارضی کشورها و حفظ مرزهای رسمی بین المللی از اصول شناخته شده ایران است و تغییر در آن‌ها را تحمل نخواهیم کرد و با آن مخالفت داشته و داریم.

موسوی تصریح کرد: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمالغرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما دارای اهمیت ویژه است.

وی در مورد حضور عناصر تکفیری گفت: تروریست‌های تکفیری‌، داعش و صهیونیست ها، عناصری مطرود در همه عالم هستند و حضور آنها در هر کجا باعث ایجاد تنفر و نا امنی است. نیروهای ما همانطور که بارها اثبات کرده اند با حضور این عناصر در نزدیکی مرزهای خود با شدّت و بی اغماض برخورد خواهند کرد.

فرمانده کل ارتش دستوراتی جهت تقویت یگان‌های پدافند هوایی در منطقه به نیروهای پدافند ارتش و سپاه و نیروی هوایی ارتش صادر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید