هر گونه تجمع در آذربایجان ممنوع شد

کدخبر: ۳۷۰۰۴۸
اقتصاد نیوز:معاون استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هر گونه تمجع در این استان ممنوع است گفت: در شرایط عادی نیستیم و تصمیمات باید متناسب با شرایط بوده و در جامعه القای عادی‌انگاری نکند.
هر گونه تجمع در آذربایجان ممنوع شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در جلسه کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: مصوبات این ستاد در حکم مصوبات شورای عالی امنیت ملی و برای همگان لازم‌الاجراست و با هر فرد یا بخشی که از اجرای مصوبات سرپیچی کند طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی افزود: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مرجع تشخیص محدودیت‌های اجتماعی است و تصمیم‌گیری‌های ستاد مقابله با کرونا نیز بر اساس نظرات تخصصی وزارت بهداشت صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان، گفت: در شرایط عادی نیستیم و تصمیمات باید متناسب با شرایط بوده و در جامعه القای عادی‌انگاری نکند.

راستگو با تأکید بر اینکه با هرگونه رویدادی که موجب تشکیل اجتماع و حضور خانواده‌ها باشد مخالفیم، افزود: در صورتی که برای برگزاری مراسم خاصی ضرورتی وجود داشته باشد باید با مجوز ستاد مقابله با کرونا و نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیازمند مداخله موثر در بحث رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستیم، افزود: سازوکار نظارت بر این امر باید به طور کامل اجرا شده و با متخلفان به صورت جدی برخورد شود.

وی همچنین از دستگاه‌های مسئول خواست گزارش عملکرد خود را درخصوص نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه مسئولیت خود به دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارائه کنند.

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و مسئول کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا نیز در این جلسه با تأکید بر ممنوعیت تشکیل هرگونه تجمع، گفت: قائل شدن استثنا در این خصوص، موجب نابسامانی و القای عادی‌انگاری در جامعه می‌شود.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید