پشت صحنه انتصاب دهمین مدیر عامل پرسپولیس در دولت روحانی

کدخبر: ۳۷۰۱۲۷
اقتصاد نیوز: روز گذشته دهمین مدیران عامل پرسپولیس در دولت روحانی منصوب شد. 5 نفر از این مدیران در سه سال دولت دوم منصوب شده اند.
پشت صحنه انتصاب دهمین مدیر عامل پرسپولیس در دولت روحانی

به گزارش اقتصاد نیوز، روز گذشته هیات مدیره پرسپولیس بیانیه ای داد و اعلام کرد مدیرعامل جدید را انتخاب کرده است.

جعفر سمیعی زفرقندی که در اردبیهشت سال قبل از سوی مسعود سلطانی فر به عنوان مدیرکل حراست منصوب شد و در گذشته نیز مدیر حراست شهرداری بود دیروز حکم مدیرعامل پرسپولیس را در جیب خود دید.رسانه ها روی سوابق مدیرعامل که عمدتا در حراست وزارت ورزش بود تمرکز کردند اما به دو نکته توجه نشد.

ردپای یک حزب در فوتبال ایران

نکته اول: سمیعی در دوره ای مدیر حراست شهرداری شد که محمد علی افشانی شهردار تهران بود، شهرداری که عضو حزب اعتماد ملی بود.

پس از مدیریت حراست وزارت ورزش را بر عهده گرفت وزارتی که وزیر آن عضو حزب اعتماد ملی بود و از قضا جایگزین مدیر مستعفی شده بود که او نیز عضو حزب اعتماد ملی بود.

1261995_208

5 مدیر در سه سال

در دوره مسعود سلطانی فر بر وزارت ورزش 5 نفر بر کرسی مدیریت باشگاه پرسپولیس تکیه کردند و حیرت آورتر این که در دو سال اخیر پرسپولیس چهار مدیر به خود دیده است به طور متوسط هر شش ماه یک مدیر.

این ناپایداری پشت قهرمانی های پرسپولیس پنهان مانده است اما بحران های آینده نشان می دهد رفت و آمدهای دو سه سال اخیر چه بر سر این تیم آورده است.

بحران بدهی ها، آینده باشگاه و.. تصویری از مدیریت سیاسی و دولتی در فوتبال ایران است.دوره مسعود سلطانی فر و مدیریت پرسپولیس مشتی از نمونه خرآور در فوتبال ایران است.فوتبال ایران در تمامی دولت اسیر دو پدیده است: گرایش های سیاسی مسئولان ورزش و رویکرد مدیریت دولتی.

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید