کدام صنوف در تهران همچنان تعطیلند؟

کدخبر: ۳۷۰۳۸۳
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید دوباره محدودیت های کرونایی و ممنوعیت فعالیت برخی صنوف تا پایان هفته خبر داد.
کدام صنوف در تهران همچنان تعطیلند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی درباره محدودیت‌های اعمال شده برای فعالیت صنوف که با مصوبه ستادکرونا انجام شده است، گفت: با توجه به مصوبه ستادملی مقابله با کرونا و تاکیدات ستاد استانی مقابله با کرونا، مشاغل، صنوف و اماکن عمومی به چهاردسته تقسیم بندی شده است که طبق آخرین تصمیمات، فعالیت صنوف دسته‌های سوم و چهارم باز هم تا پایان هفته ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه فعالیت حضوری دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‎ای و زبان‌سراها و کتابخانه‌ها ممنوع بوده و می‌توان آن را از طریق غیرحضوری و آنلاین ادامه داد، گفت: فعالیت مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سالن‌های سینما و تئاتر و مراکز مشابه و موزه ها و باغ موزه ها نیز ممنوع است. همچنین تالارهای پذیرایی، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه، باشگاه های ورزشی پر برخورد نظیر کشتی، کاراته، جودو و...، مدارس شبانه روزی، کافه ها، چایخانه‌ها و  قهوه‌خانه‌ها، باغ وحش و شهربازی و مراکز تفریحی آبی و باشگاه های ورزشی سالنی نیز جزو مواردی هستند که فعالیتشان همچنان تا پایان هفته ممنوع است. 

 معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه برگزاری مراسم های اجتماعی فرهنگی، مذهبی و همایش ها نیز ممنوع است، اظهارکرد: تصمیم گیری در مورد ادامه فعالیت این موارد در هفته آینده بر عهده ستاد مقابله با کرونا خواهد بود و فعلا تا پایان هفته جاری تصمیم بر تداوم و تمدید محدودیت ها و ممنوعیت هاست.

مرادی همچنین درباره جریمه صنوف نیز گفت: صنوف متخلف که پروتکل ها را رعایت نکنند مورد تذکر واقع شده و در صورت تکرار جریمه خواهند شد که پلمب نیز جزوی از آن است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید