ترامپ:بایدن پیروز شود، ایران صاحب خاورمیانه می‌شود/ با رای دیوان عالی پیروز انتخابات می شوم

کدخبر: ۳۷۰۵۵۷
رئیس جمهور آمریکا در کمپین انتخاباتی پنسیلوانیا هدف از تعیین قاضی دادگاه عالی فدرال را فاش کرد و گفت که با رای دیوان عالی پیروز می شوم، او همچنین با تاختن به رقیب دموکرات خود گفت که با پیروزی بایدن ایران صاحب خاورمیانه می شود.
ترامپ:بایدن پیروز شود، ایران صاحب خاورمیانه می‌شود/ با رای دیوان عالی پیروز انتخابات می شوم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وب سایت شبکه خبری سی ان بی سی نیوز گزارش داد:  رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در پنسیلوانیا احتمال داد با رای دیوان عالی در این انتخابات پیروز شود و پیشاپیش بابت آن تشکر کرد.

دونالد ترامپ روز شنبه در چهار گردهمایی پنسیلوانیا که اکنون مهم‌ترین ایالت رقابتی برای تعیین سرنوشت انتخابات آمریکا شده است، حضور یافت.

ترامپ:بایدن پیروز شود،ایران صاحب خاورمیانه می‌شود/ با رای دیوان عالی پیروز می‌شوم،بورس مانند موشک اوج می‌گیرد!

اگرچه عمده اظهارات وی به صورت مکتوب و شبیه به هم هستند اما در برخی موارد که بداهه‌گویی دارد، پشت پرده ذهنی او را نمایان می‌سازد.

رئیس جمهوری آمریکا در حالی که می‌خواست وعده‌های انتخاباتی خود را بشمارد، گفت: اگر سه شنبه پیروز شدیم یا کمی بعد از آن با تشکر از دادگاه عالی پیروز شدیم... شما یک بورس اوراق بهادار را می‌بینید که همچون سفینه فضایی پیش خواهد رفت.

ترامپ افزود: سه روز دیگر ، این ایالتی است که رویای آمریکایی را نجات خواهد داد. در تاریخ ۳ نوامبر، ما پیروز پنسیلوانیا خواهیم بود و برای چهار سال دیگر در آن کاخ سفید بسیار زیبا، پیروز خواهیم شد.

وی ادامه داد: اگر بایدن پیروز شود، هیچ فرکینگ(استخراج نفت با شکست پوسته زمین)، نفت، گاز طبیعی، شغل و آینده وجود نخواهد داشت. در دوره بایدن، قیمت گاز منفجر خواهد شد.

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اضافه کرد: درآمد خانواده‌ها به شدت سقوط خواهد کرد و صنعت فرکینگ برای همیشه غیرقانونی اعلام خواهد شد. با رای شما، من مالیات طبقه متوسط ​​را حتی بیشتر کاهش می‌دهم. منظورم این است که ما آنها را در بالاترین سطح تاریخ کشورمان کاهش می‌دهیم. حتی بیشتر.

ترامپ اظهار کرد: من همیشه از انرژی پنسیلوانیا دفاع می‌کنم و آن ارتقا می‌دهم. دیگر تعطیلی ایالت وجود نخواهد داشت. ما قصد نداریم تعطیل کنیم. دیگر هرگز قفل نخواهیم زد.

وی در یکی از این گردهمایی‌ها به کابینه احتمالی جو بایدن اشاره کرد و گفت: جو بایدن رادیکال‌ترین کابینه چپ تاریخ را منصوب می کند. بتو اورورک مسئول توقیف اسلحه خواهد بود. الیزابت پوکاهونتاس وارن طبق آنچه آنها می‌گویند مسئول خزانه داری ایالات متحده خواهد بود.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: همچنین الکساندریا اوکازیو کورتز و سه نفر دیگر سیاست اقلیمی را اجرا خواهد کرد. من تعجب می کنم که آیا او حتی یک دوره درباره آب و هوا گذرانده است. من فکر نمی کنم چنین باشد.

ترامپ اضافه کرد: ایلهان عمر عهده‌دار امنیت ملی می‌شود. تعجب نمی‌کنم بگویند خانم‌ها و آقایان، ما خوشحالیم که ایلهان عمر را برای اداره امنیت ملی معرفی کنیم. او قرار است عهده‌دار محافظت از مرزهای ما شود.

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه تمام کشورها خواستار شکست خوردن وی در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند، مدعی شد اگر رقیب دموکرات وی در انتخابات پیروز شود، چین آمریکا را تصاحب کرده و ایران نیز صاحب غرب آسیا می‌شود.

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، ترامپ مدعی شد: «اگر بایدن [در انتخابات پیروز شود]، چین آمریکا را تصاحب می‌کند و ایران و اخوان [المسلمین] نیز خاورمیانه را صاحب می‌شوند».

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: «چین می‌خواهد من کنار بروم. ایران می‌خواهد من کنار بروم. آلمان می‌خواهد من کنار بروم، همه آنها می‌خواهند من کنار بروم، اما ما اکنون اینجا هستیم، نه؟»

خبرنگار شبکه صدای آمریکا به نقل از ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: «اگر من پیروز شوم،‌شاهد آن خواهید بود که بازار بورس مانند موشک اوج می‌گیرد».

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با چینی خطاب کردن ویروس «کووید۱۹» و در حالی که حدود ۱۰ ماه از شیوع این بیماری می‌گذرد، افزود: «این همه‌گیری به سرعت ریشه‌کن خواهد شد. ما این طاعون چینی را محو می‌کنیم».

وی با حمله مجدد به رقیب دموکرات خود گفت: «بایدن مرد پر تنفری است. شما این را هنگامی که وی در سخنرانی‌هایش فریاد می‌زند، شاهد هستید».

پیش از این، بایدن با بیان اینکه زمان آن رسیده که ترامپ چمدانش را ببندد و به خانه برود، گفته بود: «طی سه روز، ما می‌توانیم به این ریاست جمهوری که باعث تفرقه ملت ما شده و در حمایت از مردم شکست خورده و در شعله‌های تنفر دمیده پایان دهیم».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید