محور شمال مسدود شد

کدخبر: ۳۷۰۷۹۸
سرپرست فرمانداری سوادکوه با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای پلاک غیر‌بومی در محور سوادکوه از تعطیلی تفرج‌گاه‌های شهرستان خبر داد.
محور شمال مسدود شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس: در سوادکوه از مسدود‌شدن محور سوادکوه به سمت تهران در منطقه زال‌دره و میدان سردار شهید سلیمانی(محمد‌آباد) در شهر پل‌سفید  خبر داد و گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی  مبارزه با کرونا، نیروهای انتظامی و نظامی در منطقه زال‌دره و میدان سردار سلیمانی مستقرند و طرح ممنوعیت خروج خودروهای پلاک بومی اجرا می‌شود.

سرپرست فرمانداری سوادکوه با اشاره به اینکه در فیروزکوه نیز این طرح اجرا می‌شود، تصریح کرد: با استقرار نیروهای پلیس در شهرستان فیروزکوه از ورود خودروها پلاک غیر بومی به شهرستان سوادکوه جلوگیری خواهد شد شد.

وی با اشاره به مصوبات جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: در جلسه پیش از ظهر امروز مقرر شد، دهیاران با هماهنگی انتظامی سوادکوه، سپاه، منابع طبیعی و میراث فرهنگی نسبت به ممانعت از ورود گردشگران به تفرج‌گاه‌های طبیعی شهرستان در (بهمنان، دراسله، بزلا، ورسک، اجت، جوارم، جمشید آباد و سایر مناطق گردشگری) در ایام تعطیلات پیش‌رو اقدام کنند.

طالبی بر ممانعت ورود خودروهای غیر‌بومی به دهستان‌های شهرستان اشاره و اظهار کرد: بخشداری‌ها موظف هستند نسبت  به هماهنگی با دهیاران برای استقرار ایستگاه نظارت و کنترل در مبادی ورودی دهستان‌ها اقدام کنند و هماهنگی لازم برای برقراری امنیت و آرامش انجام شد.

وی با بیان اینکه با متخلفین برخورد قهری خواهد شد، افزود: حفظ سلامت شهروندان در اولویت ما قرار دارد و همه شهروندان باید برای حفظ سلامتی خود و سایر هم‌وطنان، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری سوادکوه با اشاره به اینکه اگر به هشدارها توجه نشود وضعیت بدتر خواهد شد و هموطنان باید شرایط را درک کنند و سفرها را به زمان دیگر موکول کنند، گفت: به ستاد مقابله با کرونای استان پیشنهاد دادیم تا در قائم‌شهر و شیر‌گاه هم از ورود خودروهایی که قصد عزیمت به تهران را دارند، جلوگیری شود تا در محور سوادکوه شاهد تجمیع خودروها نشویم.

طالبی، گفت: ملاک فقط پلاک هست و پلاک بومی حق تردد دارد و در محور تهران و فیروز‌کوه هم ممانعت می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید