ماموریت سپاه درباره کنترل قیمت ها به روایت سردار سلامی

کدخبر: ۳۷۱۱۱۵
فرمانده کل سپاه گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه هفدهم ربیع با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد.
ماموریت سپاه درباره کنترل قیمت ها به روایت سردار سلامی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، در حاشیه نشست هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گران فروشی ها و لبیک به منویات مقام معظم رهبری، که شب گذشته برگزار شد، گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه هفدهم ربیع با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شد.

وی افزود: این قرارگاه با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت، دادگستری و دادستان کل کشور و همه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی که در این مساله درگیر هستند تشکیل شد.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در این جلسه نحوه و سازوکار مشارکت همه نهادها برای کنترل زودهنگام و موثر قیمت‌هایی که بی رویه بالا رفته است را مورد بررسی قرار دادیم، تا اقدامات لازم آغاز شود.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: مباحث بسیار خوبی در این جلسه رد و بدل و تصمیماتی از جمله تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مورد نیاز در وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی هم گرفته شد.

وی افزود: به فضل الهی و یاری امام زمان (عج) از همین فردا، تمامی تصمیمات عملیاتی می‌شود، در این جلسه مقرر گردید بین وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی و بسیج تعامل و هماهنگی نزدیکی برقرار شود، در واقع بسیج نقش خودش را در نظارت و بازرسی و در خصوص عرضه مستقیم کالا به مردم تعریف و بر عهده خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه ظرفیت‌های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به این دو وزارتخانه بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید