نیروهای آمریکایی از سوی حزب‌الله عراق، به جنگی سخت تهدید شدند

کدخبر: ۳۷۱۳۰۲
سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق تاکید کرد که آتش بس مشروط علیه نیروهای آمریکایی در عراق باید جدی گرفته شود و در غیر اینصورت درگیری سخت‌تر و قوی‌تر رخ خواهد داد.
نیروهای آمریکایی  از سوی حزب‌الله عراق، به جنگی سخت تهدید شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، میدل ایست نیوز اعلام کرد، گردان‌های حزب الله عراق روز چهارشنبه آمریکایی‌ها را در صورت عدم پایبندی به مهلت زمانی مشخص شده برای خروج از عراق به درگیری خشونت آمیز تهدید کرد.

«محمد محیی»، سخنگوی گردان‌های حزب الله در گفت‌وگویی اعلام کرد: «آتش بس مشروطی که به عنوان مهلتی به دولت عراق و نیروهای خارجی در عراق داده شد باید جدی گرفته شود، چرا که مقاومت حد و شرط‌هایی وضع کرده که پس از آن درگیری رخ خواهد داد، همانگونه که هیئت هماهنگی گروه‌های مقاومت در بیانیه‌اش بیان کرد که به زودی به مرحله‌ای دیگری از مقاومت منتقل خواهند شد.»

وی توضیح داد: «این مرحله ممکن است سخت‌تر و قوی‌تر باشد و در آن از انواع جدیدی از سلاح‌ها استفاده می شود.»

سخنگوی گردان‌های حزب الله در ادامه اشاره کرد که آمریکایی‌ها شاید نتوانند امکانات مقاومت را ارزیابی کنند اما باید بدانند که مقاومت عراق امکاناتی دارد که قادر است با آنها درگیر شود و برنامه‌های آنها را زیر و رو کند.

وی تاکید کرد که دولت باید به حاکمیت عراق، توجه و زمین و آسمان عراق را کنترل کند که در غیر اینصورت جزء متهمان همکاری و تبانی با آمریکایی‌ها خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید