ناگفته‌های همسر رئیس‌جمهور سابق فرانسه

کدخبر: ۳۷۱۳۳۵
کتاب «برای فرداها متشکرم» روایت زندگی پر فراز و نشیب بانوی روزنامه‌نگاری که زمانی بانوی اول فرانسه بود، منتشر و روانه بازار نشر شد.
ناگفته‌های همسر  رئیس‌جمهور سابق فرانسه

به گزارش اقتصانیوز به نقل از خبرآنلاین، والری تریرویلر بانوی اول سابق فرانسه و همسر سابق فرانسوآ اولاند، پنج سال پیش کتاب برای این لحظه متشکرم را نوشت تا به بیانیه ۱۸ کلمه‌ای کاخ الیزه که خبر جدایی او را از همسر رئیس جمهورش اعلام می کرد، پاسخ دهد. آن کتاب ۷۵۰ هزار نسخه در فرانسه فروخت و در بسیاری کشورها هم ترجمه و در رسانه‌ها خبرساز شد.

او پس از آن، رمان راز ادل را نوشت که پرفروش هم شد. والری تریرویلر از بیست و چهارسالگی تا امروز که پنجاه و چهارساله است در نشریه پاری مچ فرانسه روزنامه‌نگاری کرده است. او حالا در کتاب برای فرداها متشکرم به همنشینی‌اش با چهره‌های مشهوری همچون آلن دلون، ژاک شیراک، لیونل ژوسپن، آن پنژو، کارلا برونی و میشل اوباما و نیز سفرهایش به کشورهایی مثل نپال پس از زلزله سهمگین این کشور پرداخته و در کنار روایت شخصی، مطالب مستندی را به هر بخش ضمیمه کرده که روزگاری به قلم او در هفته نامه پاری مچ منتشر شده اند.

ابوالفضل اله‌دادی مترجم این اثر معتقد است نویسنده در این کتاب خواسته از خودش خبر بدهد و بگوید زندگی اش فقط به دو سال حضور در الیزه خلاصه نمی‌شود.

برای فرداها متشکرم در چهار بخش اصلی با عناوین «شیران بزرگ»، «زندگی خصوصی»، «جای دگر» و «زنان قدرتمند» نوشته شده است و انتشارات ققنوس آن را در ۲۸۰ صفحه و شمارگان یک‌هزار و ۱۰۰ نسخه روانه بازار کتاب کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید