نماینده سابق تل‌آویو در سازمان ملل: باید از ترامپ تشکر و به بایدن عادت کنیم

کدخبر: ۳۷۱۳۳۷
نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد ادعا کرد که این رژیم با پیروزی احتمالی نماینده دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا، روزهای سختی در پیش خواهد داشت.
نماینده سابق تل‌آویو در سازمان ملل: باید از ترامپ تشکر و به بایدن عادت کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «دنی دانون» نماینده پیشین رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد و «عاموس یادلین» رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی به پیروزی احتمالی «جو بایدن» نماینده دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا پرداختند.

به خبرگزاری فلسطینی «شهاب»،‌ نماینده پیشین رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در این خصوص گفت: «اسرائیل باید از رئیس‌جمهور "ترامپ" تشکر و در ارتباط با مسائل بنیادین، به حقیقت "بایدن" عادت کند. اوقات دشواری خواهیم داشت زیرا او می‌خواهد به توافق هسته‌ای با ایران بازگردد».

اما عاموس یادلین رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در این ارتباط گفت: «درباره اینکه جو بایدن سیاست‌های آمریکا بسیار زیاد تغییر دهد، نگرانی‌هایی وجود دارد. هر دوی آنها روش مشابه در قبال خاورمیانه دارند زیرا آنها جنگ‌های بیشتری را نمی‌خواهند و‌ آنها می‌خواهند صلح را توسعه دهند. سؤال اینجاست کدام صلح و در ارتباط با مسئله ایران چه خواهند کرد؟».

روز گذشته، ‌وزیر داخلی رژیم صهیونیستی گفته بود، برای پیروزی مجدد رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری دعا می‌کند زیرا به ادعای او پیروزی نامزد حزب دموکرات به نفع ایران است.

 «آلون بن دیوید» و «راویو دراکر» تحلیلگران شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که پیشتازی فعلی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، باعث نگرانی دستگاه امنیتی-نظامی این رژیم شده زیرا از تقویت موضع و جایگاه ایران بعد از پیروزی بایدن هراس دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید