استقرار یگان های ارتش در نوار مرزی با ارمنستان و جمهوری آذربایجان

کدخبر: ۳۷۱۵۴۱
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: یگان های زرهی این قرارگاه در نوار مرزی کشورمان با جمهوری آذربایجان و ارمنستان مستقر شدند.
استقرار یگان های ارتش در نوار مرزی با ارمنستان و جمهوری آذربایجان

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس: امیر علی حاجیلو اظهار داشت: یگان های زرهی این قرارگاه در نوار مرزی کشورمان با جمهوری آذربایجان و ارمنستان مستقر شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در خصوص استقرار نیروهای ارتش در مرزهای ایران با کشور ارمنستان و جمهوی آذربایجان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر نص صریح قانون اساسی در حوزه حدود مرزی کشور دارای مسئولیت است تا از مرزهای میهن اسلامی در برابر هر گونه تعدی و تعرض احتمالی دشمنان دفاع کند.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش زندگی روزمره مرزنشینان برای ما دارای اولویت اصلی است، ادامه داد: با توجه به تنش‌های اخیر بین دو کشور همسایه در شمال کشور یعنی جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان، نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال غرب کشور مأموریت دارد تا هر گونه احتمال تهدید و ناامنی متوجه مرزهای ما نشود و یا آسایش مرزنشینان زیر سوال نرود.

حاجیلو گفت: مجموعه قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران یک سری از نیروهایش را که پیشتر نیاز بود به منظور پایش منطقه اعزام کرده است و در حال حاضر به دلیل ساختار سازمانی و برنامه ریزی برای پیش بینی نیروها، بخشی از نیروهای زرهی در حوزه مسئولیت منطقه شمال غرب نیز در این مأموریت شرکت داده شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید