خطری جدی که بن سلمان را تهدید می‌کند

کدخبر: ۳۷۱۸۹۹
افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود با اشاره به پرونده جمال خاشقجی، روی کار آمدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا را خطری فوری و جدی برای ولیعهد سعودی توصیف کرد.
خطری جدی که بن سلمان را تهدید می‌کند

به گزارشاقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حساب کاربری «مجتهد» در توییتر که اخبار پشت پرده خاندان آل سعود را بر ملا می‌کند، در توئیتی راهیابی جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، به کاخ سفید را خطری جدی برای محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی خواند.

در توئیت مجتهد آمده است: در صورتی که جو بایدن، قدرت را در آمریکا در اختیار بگیرد خطری جدی و فوری محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را تهدید خواهد کرد.

این حساب افشاگر افزود: در صورتی که بایدن وارد کاخ سفید شود و قدرت را در اختیار بگیرد خطری فوری بن سلمان را تهدید خواهد کرد از جمله اینکه وی (جو بایدن) از سازمان سیا درخواست خواهد کرد اطلاعاتی که در زمینه پرونده قتل جمال خاشقجی -نویسنده منتقد عربستانی- جمع‌آوری کرده است، منتشر کند.

شایان ذکر است، در حالی که کشورهای مختلف عربی در خلیج فارس پیروزی بایدن را در انتخابات به او تبریک گفته‌اند، ریاض که حامی بزرگ خود را در واشنگتن از دست خواهد داد، هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید