بررسی آینده روابط سیاسی ایران و آمریکا پس از بایدن در تلویزیون

کدخبر: ۳۷۱۹۲۹
سخنگوی وزارت امور خارجه امشب مهمان برنامه «من طهران» شبکه العالم است و درباره آینده روابط سیاسی ایران و آمریکا سخن خواهد گفت.
بررسی آینده روابط سیاسی ایران و آمریکا پس از بایدن در تلویزیون

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سعید خطیب زاده با حضور در برنامه «من طهران» با توجه به پایان یافتن انتخابات آمریکا و تعیین جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور به سوالاتی درباره مذاکرات پیش رو و آینده روابط ایران و آمریکا مطالبی بیان خواهد کرد.

دیدگاه محمد جواد ظریف در ذکر تفاوت های معنادار بایدن و ترامپ، تغییرات مورد نظر بایدن در سیاست های خارجی آمریکا، مصوبه جدید مجلس درباره اقدامات راهبردی برای لغو تحریم ها و تعاملات ایران و اروپا درمورد مسئله برجام از موضوعاتی است که خطیب زاده درباره آن گفت و گو خواهند کرد.

بحران قره باغ و جزئیات طرح ایران برای حل این بحران و نیز هشدار مقامات سیاسی ایران درباره حفظ امنیت شهروندان ایرانی و لزوم حفظ ژئوپولیتیک منطقه و مرزها به عنوان خط قرمز ایران و نیز تعاملات استراتژیک ایران و چین از دیگر موضوعات مورد بحث در برنامه امشب خواهد بود.

«من طهران» به تهیه کنندگی مهدی فولادیان و اجرای سمیر شوهانی ۱۸ آبان ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید