لحظه‌شماری ملانیا برای طلاق از دونالد ترامپ

کدخبر: ۳۷۲۱۶۸
برخی منابع ادعا کرده‌اند‌ که ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا برای جدایی از همسرش دونالد ترامپ «شمارش معکوس» را آغاز کرده است.
لحظه‌شماری ملانیا برای طلاق از دونالد ترامپ

به گزارش اقتصادنیوز؛ پایگاه HollywoodUnlocked  در گزارشی نوشته است که اوماروسا مانیگالت نیومن، دستیار سابق رئیس‌جمهور، و استیفانی وینستون ولکوف، مشاور ارشد سابق بانوی اول آمریکا، ادعا کرده‌اند که ملانیا ترامپ "شمارش معکوس" برای ترک کاخ سفید را آغاز کرده و برای پایان دادن به «ازدواج معاملاتی ۱۵ ساله» و طلاق گرفتن از دونالد ترامپ لحظه‌شماری می کند.

وولکوف ادعا می کند ملانیا ترامپ توافقی برای پس از ازدواج جهت دریافت سهمی مساوی از ثروت ترامپ برای خود و فرزند مشترک‌شان «بارون ترامپ» را انجام داده است.

وی همچنین می گوید که ملانیا و دونالد ترامپ مدت‌هاست در اتاق های جداگانه‌ای در کاخ سفید زندگی می کنند.

لحظه‌شماری ملانیا برای طلاق از دونالد ترامپ

علاوه بر این، اوماروسا نیومن، مدیر ارتباطات دفتر روابط عمومی کاخ سفید ادعا می‌کند که ازدواج جعلی این زوج به پایان رسیده است و می‌افزاید: ملانیا لحظه‌شماری می کند تا زمان حضور ترامپ در دفتر ریاست‌جمهوری پایان یابد تا بتواند طبق قرارداد‌شان از دفتر خارج شود و او بتواند طلاق بگیرد.

دستیار سابق ترامپ همچنین گفت: اگر ملانیا در زمان حضور ترامپ در کاخ سفید برای جدایی از وی تلاش می‌کرد، احتمالا رئیس‌جمهور راهی برای مجازات وی پیدا می‌کرد.

علیرغم این ادعاها، ملانیای ۵۰ ساله ادعا می‌کند که "رابطه بسیار خوبی" با شوهر 74 ساله خود دارد و در عین حال اصرار دارد که هرگز با یکدیگر مشاجره نداشته‌اند.

با این حال شواهدی وجود دارد که حاکی از این است که رئیس‌جمهور و بانوی اول رابطه چندان مطلوبی با یکدیگر ندارند. از جمله اقدامی که ملانیا در پایان مناظره انجام داد و ویدئوی آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

 این ویدئو مربوط به لحظات پس از پایان آخرین مناظره دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است که ملانیا ترامپ و جیل بایدن در صحنه به همسرانشان پیوستند.

اما در حالی که جیل بایدن با آغوش گرم از شوهرش جو استقبال می کرد، ملانیا با سردی در کنار ترامپ ایستاد و سرانجام دست او را گرفت زیرا دوربین ها از این دو زوج عکس می‌گرفتند. اما وقتی به سمت خارج شدن از صحنه رفتند، به نظر می رسید که ملانیا دست خود را از چنگ شوهرش بیرون می کشد و از او دور می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید