درخواست پزشکان ایتالیایی برای قرنطینه سراسری این کشور

کدخبر: ۳۷۲۱۸۹
پزشکان ایتالیایی در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ خواستار قرنطینه سراسری در این کشور شدند.
درخواست پزشکان ایتالیایی برای قرنطینه سراسری این کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، انجمن پزشکان و جراحان ایتالیا در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان و بخش مراقبتهای ویژه خواستار اعمال قرنطینه سراسری در این کشور شدند.

فیلیپو آنلی، رئیس انجمن پزشکان و جراحان ایتالیا روز گذشته (یکشنبه) در اظهاراتی با بیان اینکه درصورت تداوم روند فعلی ۱۰ هزار نفر دیگر در یک دوره یک ماهه جان خود را از دست خواهند داد، هشدار داد: آمارهای هفته گذشته از پیش بینی های خوبی برای آینده حکایت نمی‌کند.

به گفته وی، هفته گذشته به طور میانگین روزانه ۱۰۰۰ بیمار در بیمارستان پذیرش شدند، ۱۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۲۵ هزار نفر نیز در خانه قرنطینه شدند. همچنین روزانه بیش از ۳۰۰ نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس انجمن پزشکان و جراحان ایتالیا افزود: در صورتیکه روند فعلی تغییر نکند در دوره ای یک ماهه با فوت ۱۰ هزار بیمار دیگر روبرو خواهیم بود و از آستانه ۵۰۰۰ تخت در بخش مراقبت‌های ویژه عبور خواهیم کرد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، وی تاکید کرد: این سناریو نه تنها برای درمان بیماران کووید-۱۹ بلکه بیماران مبتلا به دیگر بیماری ها فاجعه بار خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید