خبرهای خوش رئیس‌جمهور برای ایران/ مردم کام‌شان شیرین خواهد شد

کدخبر: ۳۷۲۷۴۷
رییس جمهوری گفت: علامت‌ها و نشانه‌ها در دنیای امروز از آمریکا گرفته تا اروپا نشان‌دهنده این است که دنیا فهمیده که فشار حداکثری جواب نمی‌دهد و دوران پایان خودش را طی می‌کند و مردم ما در سایه استقامت و ایستادگی‌شان کام خود را شیرین خواهند کرد.
خبرهای خوش رئیس‌جمهور برای ایران/ مردم کام‌شان شیرین خواهد شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در آیین افتتاح طرح‌های ملی حوزه آموزشی و بهداشتی با بیان اینکه روزانه حدود ٨ و نیم میلیارد تومان برای بازسازی، نوسازی و تجهیزات مدارس توسط دولت اختصاص یافته است، گفت: با اهتمامی که آموزش و پرورش برای خانه دانش آموزان انجام داده، روزانه ٢٧ کلاس ساخته شده و ٨٣ کلاس به سیستم نوین گرمایشی مجهز و ١٠ کلاس ایمن سازی می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه دوران مدارس گلی و خشتی گذشته است، افزود: دانش آموزان در کلاس های درس نباید دغدغه ناامنی و حفاظت، سرمایش و گرمایش داشته باشند بلکه باید با خیال راحت و آرام بتوانند کلمات معلمان را بشنوند.

روحانی یادآور شد: از افتخارات دولت است که روزانه حدود هشت و نیم میلیارد تومان برای بازسازی نوسازی و تجهیزات مدارس در دولت اختصاص یافته است و امیدواریم با کمک خیرین و مردم و همه آنانی که در این مسیر بسیار مهم گام بر می‌دارند شاهد تحول بیشتری در زمینه کمیت و کیفیت مدارس برای دانش آموزان باشیم.

وی افزود: افتتاح این مراکز رفاهی، نمادین است، اما برای روحیه کارکنان و معلمان آموزش و پرورش حایز اهمیت است و این اقدامات به این معنا است که دولت از همه توان و امکان خود برای رفاه معلمان و مسوولان آموزش پرورش استفاده می‌کند، همچنین این فضاها می‌تواند به رشد همفکری و هم‌افزایی و برنامه‌ریزی برای توسعه این حوزه کمک کند.

رییس جمهوری همچنین در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: علامت‌ها و نشانه‌ها در دنیای امروز از آمریکا گرفته تا اروپا نشان‌دهنده این است که دنیا فهمیده که فشار حداکثری جواب نمی‌دهد و دوران پایان خودش را طی می‌کند و مردم ما در سایه استقامت و ایستادگی‌شان کام خود را شیرین خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید