اظهار نظر جنجالی احمدی نژاد درباره کرونا

کدخبر: ۳۷۲۸۶۲
اقتصاد نیوز:محمود احمدی نژاد می گوید:کرونا یک ویروس ساخته شده در آزمایشگاه است و ایران برای موفقیت در مبارزه با کرونا باید رعایت توصیه های سازمان بهداشت جهانی را کنار بگذارد.
اظهار نظر جنجالی احمدی نژاد درباره کرونا

به گزارش اقتصاد نیوز، محمود احمدی نژاد برای دومین بار با یک رسانه فارسی زبان گفت و گو کرد.

او در این گفت و گو با یک اظهار نظر که می تواند جنجال به پا کند گفت:معلوم است که کرونا یک ویروس آزمایشگاهی است، ساخته شده و عمدا در دنیا با اهداف سیاسی منتشر شده است. من معتقدم کسانی که دنیا را در صد سال اخیر مدیریت کرده‌اند به این نتیجه رسیدند که سازوکارهایشان دیگر پاسخ نمی‌دهد. باید تغییرات اساسی به وجود بیاورند.

به گفته او یکی از اهداف انتشار کرونا پوشش دادن آن تغییرات است، یعنی زمینه را برای آن تغییرات فراهم کنند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه دستوالعمل‌هایی که منتشر می‌کنند در دنیا بسیار گنگ و چندپهلو و متناقض است و هر کشوری که بخواهد از آن دستورالعمل تبعیت کند دچار مشکلات می‌شود اظهار کرد:به نظر من در ایران هم مشکل اصلی آن است که مدیریت کرونا مطابق سیاست‌هایی است که (سازمان) بهداشت جهانی منتشر می‌کند و همین باعث شده است که مهار کرونا در ایران با مشکلات جدی مواجه باشد.

او به دولتمردان توصیه کرد:ما دانشمندان و متخصصینی داریم که به سرعت هم داروی آن را می‌توانند تهیه کنند و هم پروتکل‌های بهداشتی خیلی ساده‌ای را در اختیار مردم و سازمان‌ها قرار بدهند که با رعایت آنها بتوانیم بر کرونا فائق شویم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید