سارقان لوازم خودرو در پایتخت دستگیر شدند

کدخبر: ۳۷۳۱۳۷
اقتصادنیوز :‌معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری از دستگیری ۴ سارق لوازم خودرو و کشف ۲۵ قلم کالای سرقتی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری گفت: با وقوع چند فقره سرقت مشابه در حوزه کلانتری ۱۱۰ شهدا و ارجاع پرونده‌ها به کلانتری شهدا، احتمال سریالی بودن سرقت‌ها متصور شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی به دست آمد که سرقت‌های لوازم خودرو توسط ۴ سارق با همکاری یکدیگر انجام شده است، افزود: در گام بعدی از پی جویی انتظامی، چهره سارقان در تحقیقات میدانی شناسایی شد و هویت واقعی متهمان به دست آمد.

وی ابراز داشت: مخفیگاه سارقان نیز شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

این مقام پلیسی تصریح کرد: تیمی از مأموران کلانتری شهدا برای دستگیری متهمان اعزام و موفق شدند در یک عملیات منسجم و منظم هر ۴ سارق را دستگیر کنند و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی لوازم سرقتی از قبیل: ۴ دستگاه ضبط، ۷ عدد پنل، آچارآلات، دریل برقی، ۸ دستگاه موبایل هوشمند، پرینتر، آیفون تصویری چادر مسافرتی، ظروف مسی کشف شد.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری افزود: متهمان که ۳۰ تا ۴۰ سال سن دارند به سرقت اموال کشف شده با همکاری یکدیگر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید