اعتراضات در حمایت از ترامپ در واشنگتن آغاز شد

کدخبر: ۳۷۳۱۹۲
در ادامه اعترضات رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا به نتیجه انتخابات این کشور، هواداران او امروز شنبه تظاهرات بزرگی را در واشنگتن برگزار کردند. ترامپ هم با ماشین به نوعی در این تظاهرات مشارکت کرد.
اعتراضات در حمایت از ترامپ در واشنگتن آغاز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا این بار در شهر واشنگتن، پایتخت این کشور، جمع شدند و از حقوق خود و نامزد مورد نظرشان دفاع کردند.

در همین حال گفته شده است که مخالفان ترامپ نیز در خیابان‌ها «باختی»، «بیرون شو» شعار سر دادند. درحالیکه حامیان ترامپ می‌گویند آنها به خیابان‌ها آمدند تا از سرقت آرا جلوگیری شود.

این در حالی است که خود ترامپ و اسکورتش با ماشین به میان تظاهرکنندگان رفته‌اند.

پس از شمارش بخش عمده آرای انتخابات امسال آمریکا، رسانه‌های مختلف این کشور شامل «آسوشیتدپرس»، «سی‌اِن‌اِن» و حتی «فاکس نیوز» جمهوری‌خواه، بایدن و «کامالا هریس» را به عنوان رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور منتخب، برنده انتخابات ریاست جمهوری و دونالد ترامپ و «مایک پنس» معاونش را بازنده آن خواندند.

به دنبال این تحولات، بایدن و هریس با ایراد یک سخنرانی رسما خودشان را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواندند اما ترامپ ضمن نپذیرفتن شکست، از رجوع خود به دادگاه برای متوقف کردن آنچه «تقلب بزرگ در انتخابات» خوانده است، خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید