ترامپ بی‌خیال رنگ موهایش شده است + عکس

کدخبر: ۳۷۳۲۶۱
رئیس جمهوری آمریکا که در چهار سال اقامت در کاخ سفید به آرایش موهایش توجهی ویژه داشت، در یک هفته اخیر موها را به حال خودشان رها کرده است.
 ترامپ بی‌خیال رنگ موهایش شده است + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، مقایسه شیوه آرایش و رنگ موهای دونالد ترامپ از روز انتخابات ریاست جمهوری تا نشست خبری بامداد شنبه نشان می‌دهد رئیس جمهوری آمریکا عملا دیگر به رنگ موهایش اهمیت نمی‌دهد. به این ترتیب، سفیدی موهای سر ترامپ در ۱۰ روز گذشته آشکارتر از همیشه بوده و توجه مردم و رسانه‌ها را جلب کرده است.

تاجر پیشین که تا دو ماه دیگر عنوان «رئیس جمهوری پیشین» را هم کنار نام خود می‌بیند، در سال‌های اخیر ده‌ها هزار دلار برای آرایش و رنگ موهایش هزینه کرده تا جوان‌تر از آنچه هست به نظر برسد اما ظاهرا شکست خوردن از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ باعث شده از ظاهر شدن جلوی دوربین‌ عکاسان خبری و تصویربرداران تلویزیون با موی سفید هم چندان نگران نباشد.

این دو تصویر درست به فاصله ۱۰ روز از رئیس جمهوری ایالات متحده گرفته شده‌اند و آشکارا دگرگونی رنگ موها را به رخ می‌کشند. شاید هم شلوغ بودن سر ترامپ در این ۱۰ روز و درگیر شدن با پرونده تقلب انتخاباتی باعث شده او دست‌کم برای چند روز بی‌خیال موهایش شود و اگر سرانجام شکست را بپذیرد، باز هم رنگ کردن موها را در برنامه‌های روزانه و هفتگی‌اش قرار بدهد.

رنگ موهای ترامپ در فاصله 10 روز

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید