اعتراف صهیونیست‌ها به شکست «گنبد آهنین» در برابر موشک‌های مقاومت

کدخبر: ۳۷۳۵۵۸
یک تحلیلگر صهیونیست اعتراف کرد که سامانه گنبد آهنین نتوانسته موشک‌های شلیک شده از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین را رهگیری کند.
اعتراف صهیونیست‌ها به شکست «گنبد آهنین» در برابر موشک‌های مقاومت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، العهد اعلام کرد، «بن دیوید» تحلیلگر امور نظامی در شبکه 13 رژیم صهیونیستی به عدم موفقیت سامانه پدافند هوایی رژیم اسرائیل در رهگیری دو موشک پرتاب شده از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین، اشاره کرد.

به گفته این تحلیلگر صهیونیست، اولین موشک در حالی پرتاب شد که آژیرهای هشدار کار نمی‌کردند؛ زیرا رادار نشان می‌داد که موشک به دریا سقوط خواهد کرد، سپس دو موشک برای رهگیری آن شلیک شد که به خطا رفت.

وی ادامه داد که پس از گذشت 10 دقیقه موشک دیگری به سمت منطقه «پالماخیم» در جنوب تل آویو پرتاب شد که این بار آژیرهای هشدار فعال شدند و بار دیگر 2 موشک برای رهگیری آن از سامانه گنبد آهنین شلیک شد که آنها نیز مجدداً به خط رفتند.

تحلیلگر مذکور صهیونیست خاطرنشان کرد که تحقیقات درباره علت اشتباه سامانه گنبد آهنین در رهگیری موشک‌ها در حال انجام است؛ اما آنچه مسلم به نظر می رسد گنبد آهنین به خوبی کار نکرد.

رسانه های صهیونیستی بامداد یکشنبه از وقوع چند انفجار ناشی از اصابت موشک در فلسطین اشغالی گزارش دادند.

همچنین گزارش ها حاکی است که در مناطقی در فلسطین اشغالی به دلیل وحشت صهیونیست‌ها از صدای انفجار و آژیر حمله موشکی، افراد زیادی در حین فرار به پناهگاه‌ها زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی برای چند روز متوالی تنش در جنوب فلسطین اشغالی و نوار غزه هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید