طبری در منزل کدام مقام نظام بازداشت شد؟

کدخبر: ۳۷۳۷۰۶
اقتصاد نیوز: اکبر طبری در جوابیه‌ای در رابطه با نحوه بازداشت خود توضیح داده است. او می‌گوید در آمل و وقتی مهمان رئیس مجمع تشخیص مصلح نظام بوده بازداشت‌شده است. طبری خود را قربانی می‌داند.
طبری در منزل کدام مقام نظام بازداشت شد؟

به گزارش اقتصاد نیوز اکبر طبری در جوابیه‌ای به روزنامه شرق نوشته است: در پرونده راجع به این‌جانب هیچ جرمی اتفاق نیفتاده یا محقق نگردیده، لذا همان‌گونه که این‌جانب به شرح لایحه دفاعیه 19 صفحه‌ای مورخه 14/5/99 در جلسه دادگاه قرائت و در بعضی از سایت‌های داخلی و خارجی آمده است، دراین‌بین قرعه قربانی شدن به نام بنده اصابت کرده است.

 این‌جانب از بدو بازداشت (درحالی‌که در خارج از حوزه قضائی تهران و در شهرستان آمل بدون دریافت نیابت قضائی از شهرستان آمل ناهار میهمان منزل ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و منصوب مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی بودم بازداشت‌شده‌ام.

بازداشت من در منزل ایشان توسط گروه پنجاه‌نفره - که موجب درگیری با نیروهای حفاظتی حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی قرار گرفت – انجام شد و در ساعت سه ونیم شب توسط بازپرس رسیدگی‌کننده پرونده که در آن شب در بند 2 الف بازداشتگاه منتظرم بود، تفهیم اتهام نموده که در تاریخ تشکیل بیش از یک صدساله عدلیه در آن ساعت شب سابقه نداشته است) روانه سلول انفرادی نموده لذا شاکی عمومی و سازمان اطلاعات سپاه پس از پانزده ماه (...) هیچ‌یک از ادله اثبات اتهام یا جرم را ارائه ننمودند.

 

(..)تنها گناه این‌جانب این است که بیست سال خدمت صادقانه در قوه قضائیه، مدیری لایق، توانمند و پاک دست بوده‌ام که در پایان هر دوره ریاست قوه قضائیه حسابرسی دقیق توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی حسب دستور مرحوم حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی و حضرت آیت‌الله لاریجانی و عملکرد بیست‌ساله‌ام به‌محض ورود حجت‌الاسلام دکتر رئیسی صورت گرفته که امین روسپیدی ازکاردرآمده‌ام و به‌عنوان مدیر نمونه اجرائی کشور معرفی‌شده‌ام 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید