اراذل و اوباش عروسی را به خاک و خون کشیدند

کدخبر: ۳۷۳۹۴۲
اختلاف مهمانان عروسی بر سر جای پارک زمینه‌ساز درگیری خونینی شد که در آن ۳ نفر گلوله خوردند و ۶ نفر هم زخمی شدند.
اراذل و اوباش عروسی را به خاک و خون کشیدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری، شامگاه دوشنبه مهمانان زیادی برای شرکت در جشن عروسی در بخش طاقور شهرستان لنگرود در استان گیلان دعوت شده بودند. با وجود محدودیت‌ها و هشدارهای کرونایی اما عروس و داماد قصد داشتند هرطور که شده جشن‌شان را در خانه برگزار کنند.

 

مهمانان دسته‌دسته از راه می‌رسیدند و هریک جایی برای پارک کردن خودرواش پیدا می‌کرد. در این بین یکی از مهمانان هنگام پارک کردن با خودرواش دنده عقب حرکت می‌کرد که یک نیسان از راه رسید. او هم قصد پارک کردن داشت اما این دو راننده با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.

وقتی کار بالا گرفت ۲راننده از خودروی‌شان پیاده و با هم گلاویز شدند. در ادامه چند نفر دیگر هم از دو طرف وارد این درگیری شدند و کار به زد و خورد کشیده شد. هرچه می‌گذشت آتش درگیری بیشتر شعله‌ور می‌شد تا اینکه از پلیس درخواست کمک شد.

دقایقی بعد وقتی مأموران رسیدند تلاش کردند به این درگیری پایان دهند. به‌نظر می‌رسید چند نفر از طرفین درگیر حالت عادی ندارند. با وجود حضور مأموران اما آنها حاضر نبودند از دعوا دست بکشند. در این شرایط بود که مأموران تیراندازی هوایی کردند اما باز هم فایده‌ای نداشت و آنها حتی به سوی مأموران نیز حمله‌ور شدند.

در این لحظات بود که مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح ۳نفر از افراد درگیر را از ناحیه پا هدف گلوله قرار دادند و آنها را زمینگیر کردند. مهاجمان که ۳۳، ۳۵و ۳۶ساله هستند در ادامه به بیمارستان لنگرود منتقل شدند و وضعیت عمومی‌شان مطلوب گزارش شده است.

از سوی دیگر این درگیری ۳مصدوم دیگر نیز داشت که از مأموران بودند. آنها در این درگیری دسته‌جمعی از ناحیه قفسه سینه، دست و کمر مجروح شده بودند که به بیمارستان انتقال یافتند و در نهایت علاوه بر ۳نفر که هدف گلوله قرار گرفته بودند، ۶نفر دیگر نیز از افراد دخیل در این درگیری که گریخته بودند در  شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان شناسایی و دستگیر شدند. بررسی سوابق این افراد نشان می‌داد که آنها پیش از این نیز سابقه درگیری داشته‌اند و ازجمله اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند.

براساس این گزارش هم‌اکنون متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید