ترامپ برای بازشماری آرا در ویسکانسین چقدر هزینه کرد؟

کدخبر: ۳۷۴۰۵۱
کمیسیون انتخابات ایالت ویسکانسین گفته رئیس‌جمهور آمریکا برای باز‌شماری بخشی از آرای این ایالت، سه میلیون دلار هزینه کرده است.
ترامپ برای بازشماری آرا در ویسکانسین چقدر هزینه کرد؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس: کمیسیون انتخابات ایالت ویسکانسین روز چهار‌شنبه گفت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای باز‌شماری بخشی از آرای این ایالت، ۳ میلیون دلار پول پرداخت کرده است.

روزنامه «هافینگتون پست» به نقل از کمیسیون انتخابات ایالت ویسکانسین نوشته ترامپ هنوز دادخواستی را طرح نکرده که نشان دهد کدام بخش‌های این ایالت را برای باز‌شماری آرا در نظر گرفته است.

کمیسیون انتخابات این ایالت که این خبر را در پیامی توئیتری اعلام کرده نوشته: با این وجود ستاد انتخاباتی ترامپ به این کمیسیون ابلاغ کرده که تا ساعت ۵ عصر روز چهار‌شنبه (به وقت محلی) این دادخواست را صادر خواهد کرد.

هافینگتون پست نیز به نقل از خبر‌گزاری آسوشیتدپرس نوشت بازشماری آرا در سراسر ایالت ویسکانسین ۷.۹ میلیون دلار برای ترامپ هزینه خواهد داشت. این هزینه ۳ میلیون دلاری برای بازشماری تنها دو بخش «میلواکی» و «دان» کافی خواهد بود.

«جو بایدن» رقیب دموکرات‌ها که از سوی رسانه‌های آمریکا رئیس‌جمهور منتخب معرفی شده در این ایالت ۲۰ هزار و ۶۰۸ رأی را کسب کرد.

در طول تاریخ آمریکا، باز‌شماری آرا در ایالت ویسکانسین و سراسر ایالات متحده منجر به تغییرات اندکی در نتیجه انتخابات شده است.

در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور باز‌شماری آرا در این ایالت به افزایش ۱۳۱ رأی به نفع ترامپ منجر شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید