برنامه آمریکا برای اهدای کمک به سازمان‌های حامی حقوق بشر و اصلاحات در کره‌شمالی

کدخبر: ۳۷۵۳۳۸
وبسایت وزارت امور خارجه آمریکا امروز چهارشنبه اعلام داشت، این وزارتخانه پیشنهاد ارائه کمک بالغ بر سه میلیون دلاری را برای سازمان‌های فعال در زمینه حمایت از حقوق بشر و اصلاحات دموکراتیک در کره شمالی مطرح کرده است.
برنامه آمریکا برای اهدای کمک به سازمان‌های حامی حقوق بشر و اصلاحات در کره‌شمالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد، در یک اعلامیه منتشر شده در وبسایت دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار متعلق به این وزارتخانه آمده است، این کمک هزینه‌ها در اختیار دو تا ۱۵ سازمان قرار گرفته و حجم آن از ۵۰ هزار تا سه میلیون دلار را در برمی‌گیرد.  

در ادامه این بیانیه تصریح شد: پروژه‌ها باید هدف‌شان تاثیرگذاری همراه با اصلاحات دموکراتیک بوده و پتانسیل پایداری فراتر از منابع دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار را داشته باشند.

همچنین در این بیانیه آمده است: دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار به دنبال پروژه‌هایی است که از حقوق بشر و پاسخگویی از طریق رویکرد پشتیبانی از جریان آزاد اطلاعات در داخل و خارج کره شمالی حمایت کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: درخواست‌ها در این زمینه تا ۱۵ ژانویه مورد پذیرش قرار می‌گیرند. درخواست‌های اضافی تا دوم آوریل و ۱۷ سپتامبر پذیرفته خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید