برکناری یک مدیر به دلیل شرکت در مراسم ترحیم

کدخبر: ۳۷۵۶۵۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: سرپرست شهرداری الیگودرز به‌دلیل برگزاری و شرکت در مراسم ترحیم یکی از بستگانش عزل شد.
برکناری یک مدیر به دلیل شرکت در مراسم ترحیم

به گزارش اقتصادنیوز، محمود ثمینی در گفت‌وگو با تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به علت لغو حکم سرپرست شهرداری شهرستان الیگودرز اظهار داشت: سرپرست شهرداری الیگودرز به‌خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم شرکت در تجمع‌ها و برگزاری مراسم‌های عزا متأسفانه با برگزاری و شرکت در مراسم عزاداری یکی از بستگانش مصوبات را نقض کرد.

وی افزود: با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی بر برگزاری مراسم عزا و ایجاد تجمع توسط سرپرست شهرداری الیگودرز، پس ازبررسی‌های انجام‌شده دستور عزل سرپرست شهرداری الیگودرز صادر شد و سایر اقدامات قانونی دیگر در این رابطه انجام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله کرونا جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی ممنوع است و با افرادی که مصوبات را نادیده می‌گیرند به‌شدت برخورد و سایر اقدامات قانونی مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این رابطه اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ابتدای محدودیت‌ها به مدیران استان عدم شرکت و برگزاری هرگونه تجمع و مراسم ابلاغ شده است در همین راستا مواردی مبنی بر حضور برخی مدیران گزارش شده است که تذکرات جدی داده شده که خوشبختانه تکرار نشده است.

ثمینی گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم برگزاری هرگونه برگزاری و شرکت مدیران استان در مراسم تجمعی ممنوع و به‌طور یقین براساس مصوبات ملی کرونا با آنها برخورد می‌شود و در این رابطه با کسی تعارف نداریم.

وی تصریح کرد: امروز سلامتی مردم در اولویت است و مسئولان از جمله کسانی هستند که باید بیشتر از مردم عادی پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا را رعایت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید