رویترز اعلام کرد: آماده‌باش سفارتخانه‌های صهیونیستی در سراسر جهان

کدخبر: ۳۷۵۹۰۷
خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی پس از ترور دانشمند برجسته کشورمان، سفارت خانه های خود در سراسر جهان را به حالت آماده باش درآورده است.
رویترز اعلام کرد: آماده‌باش سفارتخانه‌های صهیونیستی در سراسر جهان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی پس از ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی در یک اقدام تروریستی و تهدید مقامات ایران برای پاسخ به این اقدام، تمامی سفارت خانه های خود در سراسر جهان را به حالت آماده باش درآورده است.

بنابر این گزارش، سخنگوی وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این خبر گفت که این وزارت خانه درباره مسائل امنیتی مربوط به کارکنانش اظهار نظری نمی کند.

به گزارش ایسنا، وزیر خارجه کشورمان در توییتی با اشاره به ترور دانشمند کشورمان در دماوند  گفت : تروریست‌ها یک دانشمند برجسته ایران را ترور ‌کردند. این بزدلی - که نشانه‌های جدی از نقش اسراییل در آن دیده می‌شود - نشانگر جنگ‌طلبی از سر استیصال مرتکبین این اقدام است.

وی خاطر نشان کرد: ایران جامعه بین‌المللی - خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم‌آور خود و محکوم کردن این عمل تروریستی دولتی فرامی‌خواند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده تاکید کرد: این ترور وحشیانه نشان می‌دهد که دشمنان ما در هفته‌های پراضطرابی هستند، هفته‌هایی که احساس می‌کنند دوران فشار آنها کم می‌شود و شرایط جهانی تغییر می‌کند و برای آنها این چند هفته مهم است که حداکثر استفاده را از این روزها ببرند تا هم بتوانند شرایط نامطمئنی را در منطقه به وجود بیاورند و هم توجهات جهانی از ترور و ارعابی که در مناطق اشغالی این روزها به وجود آورده بودند، به مشکلات و مسائل دیگر معطوف شود.

وی افزود: همه اتاق‌های فکر و همه دشمنان ایران به خوبی بدانند ملت ایران و مسئولین کشور شجاع تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند. به موقع و مناسب، مسئولین مربوطه پاسخ این جنایت را خواهند داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید