ریحانه پارسا برای گشت ارشاد خطرساز شد + عکس

کدخبر: ۳۷۶۰۱۸
اقتصادنیوز : ریحانه پارسا با انتشار استوری در اینستاگرام خود خطاب یه سعید سهیلی، از این کارگردان به دلیل احتمال توقف فیلم “گشت ارشاد ۳” عذرخواهی کرد
ریحانه پارسا برای گشت ارشاد خطرساز شد  + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سیمرغ ،با مهاجرت ریحانه پارسا و فعالیت های تازه‌اش، ابهاماتی درباره سرنوشت چند فیلمی که او قبل از رفتن از ایران بازی کرده و نقشش در این فیلم‌ها به وجود آمده. یکی از این فیلم ها «گشت ارشاد سه» سعید سهیلی است. ریحانه پارسا از سعید سهیلی کارگردان فیلم "گشت ارشاد ۳" که با مهاجرت و کشف حجابش ممکن است این فیلم را از جهاتی متضر کرده باشد دلجویی کرد.

این بازیگر جوان تصویری از پیام ‌هایی به کارگردان "گشت ارشاد" ارسال کرده است را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

"سرنوشت نامعلوم گشت ارشاد ۳...
فیلمی که بی نهایت به حضور در اون افتخار می‌کنم. 
امید دارم که تصمیمات من اثری روی کارهایی که بازی کردم نذاره"

عمو
صورت شما جلوی چشام
هر دم که برمیدارم
عمو الهی دلت از من نگرفته باشه
الهی ببخشی
 

استوری ریحانه پارسا برای سعید سهیلی کارگردان گشت ارشاد
 پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، با معرفی علیرضا خواجه نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران «گشت ارشاد ۳» را تشکیل می‌دهند.

ریحانه پارسا بازیگر سریال "پدر" و فیلم "ارتش سری" در هفته ‌های گذشته از ایران مهاجرت کرده است. 

گفتنی ست که سریال «پدر» نیز به‌ دلیل مهاجرت بازیگر اصلی آن، یعنی «ریحانه پارسا»، و حواشی او، برای همیشه به بایگانی صداوسیما رفت و دیگر از هیچ شبکه‌ای اجازه پخش نخواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید