تحلیل متفاوت روزنامه اعتماد از پیام رهبرانقلاب به مناسبت شهادت شهید فخری زاده

کدخبر: ۳۷۶۰۲۵
با وجود برخی درخواست‌ها و تیترهای رسانه‌ای برای انتقام‌گیری نظامی و بین‌المللی بیانی موجز اما عمیق از رهبری نظام‌ منتشر شد که هیچ نشانه‌ای از تایید این درخواست‌ها در آن دیده نمی‌شد.
تحلیل متفاوت روزنامه اعتماد از پیام رهبرانقلاب به مناسبت شهادت شهید فخری زاده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه اعتماد، پیام آیت‌الله خامنه‌ای نشان داد که راهبری کشور به راحتی تحت تاثیر صحنه‌آرایی‌های خطرناک خارجی و داخلی، موج‌سازی‌های رسانه‌ای و سایبری و فضاسازی‌های احساسی و روانی قرار نمی‌گیرد.

 

این‌ پیام نشان داد که مصالح و منافع ملت و کشور در بزنگاه‌های حیاتی و مهم با واقعیات و مقدرات موجود قابل رهبری و مدیریت است.

پیام رهبری نظام برخلاف موج برآمده از احساسات و عواطف پس از ترور شهید فخری‌زاده به نوعی حکایت از صبر، طمانینه و توجه به مقدورات و مصالح کشور و صدالبته مجازات آمران و عاملان ترور شهید فخری‌زاده پس از روشن شدن تمامی ابعاد ترور و داشتن آدرس و مختصات دقیق این جنایت است.

آقای حسن روحانی هم برخلاف دیگر مقامات نظامی و سیاسی کشور به انتظار نشست تا ابتدا پیام فرماندهی کل قوا منتشر و جهت‌گیری‌های اساسی و اصلی حاکمیت، مشخص شده و سپس ایشان اقدام به موضع‌گیری کرد؛ موضع‌گیری‌ای که بیش از همه مقامات با رویکرد رهبری قرابت داشت. 
اهمیت این اقدام رییس‌جمهوری از آن جهت است که در چنین بزنگاه‌های مهم و حساس اختلاف دیدگاه در موضع‌گیری‌ها هزینه‌ساز و محل نفع دشمنان ملک و ملت خواهد بود. قطع به یقین از همه مقامات کشوری و لشکری و سیاسی کشور انتظار می‌رود تا برای جلوگیری از اعوجاج و انحراف در پیشبرد منافع ملت و کشور در این ماجرای مهم براساس چارچوب و مختصات ترسیم شده در پیام رهبری به عنوان راهبرد اصلی اقدام به موضع‌گیری و تصمیم‌گیری کنند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید