اف‌بی‌آی به مدعیان تقلب: مدرک رو کنید

کدخبر: ۳۷۶۳۵۱
شماری از نزدیکان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا می‌گویند، «دفتر تحقیقات فدرال» (اف‌بی‌آی) از آن‌ها خواسته شواهد مربوط به ادعای تقلب در انتخابات را ارائه کنند.
اف‌بی‌آی به مدعیان تقلب: مدرک رو کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، خبرگزاری «اسپوتنیک» اعلام کرد، «مت برینارد» تحلیلگر آماری ستاد انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ که مدعی تقلب در انتخابات امسال است، در پیامی توییتری نوشت: «اف‌بی‌آی به صورت فعالانه و مستقیماً از "پروژه صحت هویت رأی دهندگان" درخواست کرده یافته‌های خود را درباره برگه‌های رأی غیرقانونی ارائه کنند».

او در ادامه نوشت: «تا روز سه شنبه، تمامی داده‌ها شامل اسامی، آدرس‌ها، شماره تلفن‌ها و غیره را به این آژانس تحویل خواهیم داد».

برینارد اخیراً در مصاحبه‌ای مدعی شده بود، گروهی که برای بررسی صحت انتخابات تشکیل داده دریافته‌اند برخی افراد در چند ایالت رأی داده‌اند.

«فیلیپ کلاین» مدیر «پروژه آمیستاد» که به بررسی صحت انتخابات می‌پردازد نیز مدعی است به‌صورت بالقوه صدها هزار «برگه رأی مشکل‌دار» وجود دارد.

کلاین در پیامی توییتری تأیید کرد اف‌بی‌آی به دنبال دسترسی به مدارکی است که نشان می‌دهد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تقلب صورت گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید