خیز ترامپ برای انتخابات 2024 آمریکا

کدخبر: ۳۷۶۶۷۶
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که «دونالد ترامپ» در حال بررسی موضوع اعلام نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور در روز تحلیف «جو بایدن» است.
خیز ترامپ برای انتخابات 2024 آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ممکن است در روز مراسم تحلیف «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات، ‌ نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کند.

بر اساس گفته خبرنگار ان‌بی‌سی، ترامپ قصد ندارد در مراسم تحلیف بایدن شرکت کند و حتی قصدی برای دعوت از وی برای حضور در کاخ سفید ندارد و تصمیم ندارد با وی تماس بگیرد.

این در حالی است که ترامپ هنوز از ادعای خود در خصوص بروز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا دست بر نداشته به طوری که تیم کارزار انتخاباتی وی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ دیروز سه شنبه اعلام کرد که شکایت خود را از نتایج اعلامی در ویسکانسین به دادگاه عالی این ایالت ارائه کرده است.

در دادخواست ارائه شده از سوی تیم کارزار انتخاباتی نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰، درخواست ابطال بیش از ۲۲۱ هزار برگ رأی در ایالت ویسکانسین مطرح شده است.

تیم کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ در این دادخواست اعلام کرده است که ۲۲۰ هزار رأی در این ایالت مربوط به کسانی است که در انتخابات حضور نداشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید