برف راه چند روستای کوهستانی ایذه را بست

کدخبر: ۳۷۶۹۳۳
اقتصادنیوز : فرماندار ایذه گفت: در پی بارش‌های دو روز اخیر در سطح شهرستان، شاهد بارش سنگین برف در ارتفاعات و مسدود شدن راه چند روستا در این مناطق هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،حسین لامی‌زاده امروز  در ایذه اظهار کرد: موج جدید سامانه بارشی از روز گذشته در سطح شهرستان ایذه آغاز شده است که شاهد بارش‌های خوبی بوده‌ایم.

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات شهرستان افزود: با توجه به قرار داشتن برخی از روستاهای این شهرستان در ارتفاعات، برفگیر شدن آنها در این فصل از سال دور از انتظار نبوده و از روز گذشته تا امروز شاهد بارش برف در این مناطق و بسته شدن راه سه روستا هستیم.

فرماندار ایذه با بیان اینکه بارش برف در این مناطق بسیار عادی و همیشه وجود داشته است اضافه کرد: در پی این بارش‌ها راه سه روستای لنده، سرصحرا و خواجه انور بسته شده است و ما جهت کنترل و بررسی اوضاع از بخشدار خواسته‌ایم در منطقه حضور داشته باشد و اوضاع را از طریق دهیاران این مناطق رصد و در صورت نیاز به پشتیبانی در سریع‌ترین زمان این کار را انجام دهد.

وی با اشاره به برخی از اخبار منتشره مبنی بر اتمام آذوقه غذایی در این مناطق گفت: این قبیل اخبار صحت ندارد و به ما نیز گزارش نشده است، زیرا مردم این مناطق روستایی برای اولین بار شاهد بارش برف در منطقه خود نیستند و هرساله در این ایام تا پایان زمستان این امر برای آنها به وقوع می‌پیوندد و مساله‌ای عادی در آن منطقه به شمار می آید و مردم این مناطق نیز برای دو روز و این بارش‌ها از آمادگی لازم برخوردار هستند.

لامی‌زاده در پایان عنوان کرد: تیم‌های امدادی ما جهت ارسال مایحتاج به منطقه آماده هستند و درصورت نیاز مشکلی برای ارسال موارد مورد نیاز به منطقه وجود ندارد و تیم‌های راهداری نیز برای بازگشایی جاده در پایان بارندگی در مناطق مختلف شهرستان آماده به کار هستند و در این مدت نیز به دلیل تردد بین استانی در این منطقه، فعالیت شبانه‌روزی برای آوار برداری از جاده حاصل از بارندگی در محور ایذه-اهواز و ایذه-شهرکرد-اصفهان حضور داشته و دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید