کودتای بایدن علیه ترامپ از زبان مقام پنتاگون

کدخبر: ۳۷۷۲۱۴
گزینه پیشنهادی دونالد ترامپ برای معاونت وزارت دفاع آمریکا، جو بایدن را به طراحی کودتا برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری متهم کرد.
کودتای بایدن علیه ترامپ  از زبان مقام پنتاگون

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گزینه پیشنهادی دونالد ترامپ برای معاونت وزارت دفاع آمریکا، رئیس جمهور منتخب این کشور را به طرح ریزی کودتا برای رسیدن به کاخ سفید متهم کرد.

بنابر گزارش شبکه خبری سی ان ان، اسکات اوگریدی، که پیش از این گزینه تصدی معاون امنیت بین المللی وزیر دفاع آمریکا شده، در پیام‌های توئیتری از اعلام حکومت نظامی از سوی ترامپ برای مواجهه با شکست در انتخابات حمایت کرد. او پیش از این بار‌ها در توئیتر خود اقدام به نشر پیام‌های مبنی بر پیروزی قاطع ترامپ در انتخابات و سرقت میلیون‌های آرا او کرد.

این مقام پنتاگون پیش از این در ۲۵ نوامبر با درج عکس فتوشاب شده بایدن در کنار شی جین پینگ در توئیتر خود نوشت: ترامپ پیروز شد و بایدن و دیگر همراهانش کودتا خواهند کرد.

اوگریدی همچنین در پیام دیگری نوشت تا زمانیکه کودتایی علیه رئیس جمهور و کشور در جریان است، فراخوان اجرای حکومت نظامی ایده بدی نیست.

از سوم نوامبر به این سو واژه‌ای که بیشترین بسامد را در اظهارات ترامپ تشکیل داده، «تقلب در انتخابات» بوده است. ترامپ که به گواه رسانه‌های آمریکا بازنده کارزار سوم نوامبر است، با توسل بر دعاوی حقوقی گسترده و زیر سوال بردن سلامت انتخابات آمریکا سعی در پیروزی در بازی باخته را دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید