تصویری دیدنی از کودکی بازیگر معروف

کدخبر: ۳۷۷۵۹۷
اقتصادنیوز : گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.
تصویری دیدنی از کودکی بازیگر معروف

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

 در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

دانیال عبادی، بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی خود، پستی را به اشتراک گذاشت و نوشت:

"به زندگی دیگران #سنگ نزنید
یک سنگ زندگیی را #نابود میسازد
سنگ‌هایی مثل:
غیبت ڪردن
 تهمت زدن
سخن چینی
دروغ گفتن
خبرچینی
تحریک کردن
آبرو بردن

یک نفر یا یه زندگی را از ریشه درمیاورد...
به زندگی دیگران سنگ نزنید!"

دانبال عبادی

شاهین جمشیدی، مجری برنامه‎های تلویزیونی به مناسبت ۱۶ آذر که به عنوان روز دانشجو شناخته می‌شود، تصویری از خود را به همراه نوشته‌ای درباره دوران دانشجویی منتشر کرد.

"حوالی سال هشتاد و دو بود فکر می کنم که وارد رادیو شدم ، اون سالها دانشجو بودم و لذت بخش ترین حال رو داشتم وقتی حقوق رادیو رو می گرفتم ، مبلغ خیلی ناچیز بود و عجیب برکت داشت ، فضای رادیو ( رادیو جوان ) و اهالی رادیو کاملاً حس فرهنگ و هنر رو تداعی می کنند ، همیشه گفتند رادیو برای تلویزیون حکم تیٔاتر رو برای سینما داره و من مفتخرم به این عنوان ، رادیویی 
روز دانشجو مبارک"

مجری برنامه صبحگاهی

هوتن شکیبا، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که با ایفای نقش «حبیب» در سریال «لیسانسه‌ها» به خوبی شناخته شد، بدون انتشار هیچ نوشته‌ای، تصویری از خود را به اشتراک گذاشت.

بازیگر حبیب در لیسانسه ها

نیما کرمی، مجری باسابقه برنامه‎های تلویزیونی، تصویری از خود و دو بازیگر سریال « خانه امن» را در صفحه شخصی‌اش مننتشر کرد.

نیما کرمی وعوامل خانه امن

حمید لولایی، چهره شناخته شده سینما و تلویزیون که بیش از هر چیزی با نقش «آقا ماشالله» در سریال «خانه به دوش» از او یاد می‎شود، با انتشار تصویر جدیدی از خود در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"شادی را تقسیم
خوبی را تفهیم
و
عشق را تقدیم کن"

حمید لولایی

فرزاد فرزین، خواننده موسیقی پاپ با انتشار تصویری از خود در صفحه مجازی‌اش، درباره موسیقی جدیدی که قرار است تولید کند از هواداران نظرسنجی کرد.

فرزاد فرزین

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری دیده نشده از کودکی خود را به اشتراک گذاشت.

کودکی نیوشا ضیغمی

نجمه جودکی، مجری برنامه‌های تلویزیونی در اعتراض به صبح زود بیدار شدنش برای حضور در برنامه صبحگاهی، استوری‌ای را منتشر کرد.

مجری برنامه صبحگاهی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید